ثبت اطلاعات اقامت ۷۳ میلیون ایرانی در سامانه اسکان

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از ثبت اطلاعات اقامت بیش از۷۳ میلیون ایرانی و بیش از ۱۱ میلیون واحد مسکونی در این سامانه خبر داد.

به گزارش مشرق، معاونت مسکن و ساختمان با صدور اطلاعیه ای توضیح داد: پیرو انتشار اخباری مبنی بر هک شدن سامانه ملی املاک و اسکان کشور در برخی رسانه‌های رسمی در ۱۶ تیرماه ۱۴۰۱، بدین‌وسیله موضوع هک شدن سامانه مذکور تکذیب می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: سامانه ملی املاک و اسکان کشور در حال فعالیت بوده و هیچ‌گونه مشکلی در ورود و ثبت اطلاعات توسط ساکنان و مالکان املاک مسکونی در سامانه وجود ندارد.

معاونت مسکن و ساختمان اعلام کرد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط وزارت راه و شهرسازی و با استفاده از همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، در حال حاضر سامانه ملی املاک و اسکان کشور اطلاعات اقامت بیش از ۷۳ میلیون ایرانی و مالکیت بیش از ۱۱ میلیون کد پستی مسکونی را با رعایت کلیه جوانب امنیتی نگهداری می‌نماید.

اطلاعات مذکور بر اساس بند ۷ تبصره ۸ ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم و بخشنامه معاون اول رئیس‌جمهور در چهارم تیرماه ۱۴۰۱ مبنای ارائه خدمات دولت قرار می‌گیرد.

ضروری است همه هم‌وطنانی که تاکنون در سامانه (https://amlak.mrud.ir/) نسبت به ثبت اطلاعات مالکیت و سکونت خود اقدام نکرده اند، در اسرع وقت با مراجعه به سامانه نسبت به مشاهده و به‌روزرسانی یا تکمیل اطلاعات مذکور اقدام کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    0 0
    و السلام علیٰ من اتبع الهدیٰ
  • علی IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    1 0
    من اطلاعات خودم راثبت کرده بودم ونوشته شده بود درحال تخصیص شناسه ملکی. وقتی دوباره نگاه کردم اطلاعات یک خانه که خودم ساکن هستم کلا حذف شده بود واطلاعات خانه دیگه که مستاجر داره به هم ریخته بود. الآن هم که رفتم کافی نت برام ثبت کنه کدش نمی آمد وکلی منتظر شدم ونتونستم ثبت کنم. واقعا سامانه تان مشکل داره بزرگوار وفقط وقت مارو می گیره. حالا نمیدونم هک شده یانه ولی واقعا مشکل داره. درود بر شما
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    1 0
    خیلی خیلی خوب، همین چند روز پیش اطلاعات جمع شده در شهرداری سرقت شد.
  • CA ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    4 1
    سریعا طرح مالیات بر خانه های خالی اجرا گردد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس