کد خبر 1396064
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
آدم‌ربایی نافرجام دختر نوجوان در فرمانیه

دختر نوجوان در منطقه فرمانیه توسط یک زن و مرد هدف آدم‌ربایی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، چهارشنبه پانزدهم تیرماه جاری، آدم‌ربایی نافرجام یک دختر نوجوان در منطقه فرمانیه تهران در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی و بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی مشخص کرد، چند روز قبل یک دختر نوجوان و پدرش هنگامی جلوی درب خانه در منطقه فرمانیه در حال جابه‌جایی چمدان‌های مسافرتی خود بودند که یک خودرو سمند با ۲ سرنشین مرد و زن نزدیک دختر نوجوان شدند.

سرنشینان خودرو پس از نزدیک شدن به خودرو هنگامی که پدر دختر نوجوان برای آوردن چمدان‌ها به منزل رفته بود، اقدام به آدم‌ربایی دختر نوجوان در خیابان کردند.

بر اساس این گزارش، راننده خودرو دختر نوجوان پس از مشاهده حادثه بلافاصله وارد عمل شده و پدر وی را در جریان آدم‌ربایی قرار داد که با توجه به ایجاد سر و صدا و تقلای دختر نوجوان، این نقشه شیطانی عملی نشد و آنها با خودروی خود متواری شدند.  

بازپرس پرونده به دنبال دریافت این اطلاعات، دستور آغاز تحقیقات توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و توقیف خودرو مورد نظری که متهمان در منطقه فرمانیه اقدام به آدم‌ربایی کرده بودند را صادر کرد.

تحقیقات در خصوص این آدم‌ربایی نافرجام توسط محمدامین تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی ادامه دارد و کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی جهت شناسایی متهمان وارد عمل شده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    4 3
    عوضش امنیت داریم
    • علی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      5 3
      امنیت هم نداشته باشیم آدم نادان تادلت بخواد داریم.
  • احمدی IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    4 2
    آقای عوضش میتونی بری جایی که امنییت نداره
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    1 0
    امنیت مال بالا شهریهاست !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس