کد خبر 1395589
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷

به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتی نوشت: ‏چیزی که برای اصلاح طلبا موضوعیت داره توافق است آنهم به هرقیمتی

حالا اگر شخصی پیش نویسی دقیق متناسب با منافع ملی و اقتصادی کشور تنظیم کنه که با خواسته های آمریکااز مذاکرات همخوانی نداره عدم توافق یعنی شخص مذاکره کننده نه تخصص دارد نه تجربه چراکه هدف از مذاکره در تیم قبل روشن تر میشود.

مهم‌ترین موضوع در برجام از دید اصلاح‌طلبان

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    8 1
    چیزی که برای نوکران و مزدوران دشمن در ایران اهمیت دارد، ناتوان کردن و تحقیر کردن ایران ما است. از راه های اصلی این ناتوان سازی و تحقیر ایران، مذاکره خفت آمیز با دشمن است و گذاشتن مذاکره کننده حقیر و مورد علاقه ی دشمنی چون ظریف
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      9 1
      برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    8 1
    به نظرم چیزی که برای اصلاحطلبان مهم هست حتما مردم نیست، چون از ۱۰ برابر کردن قیمت ها و دادن اینهمه سختی عجیب و غریب به مردم ایران، باید بارها از غصه و شرمندگی میمردند... شما غصه و شرمندگی درحد مرگ در اصلاحطلبان می بینید؟ پس چی براشون مهمه؟؟؟؟؟
  • FR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    4 0
    درصورت توافق باید دید این جماعت چطور طلبکاری خواهند کرد......بنظر میرسد خود اصلاحطلبها مانع مستقیم به نتیجه نرسیدن توافق هستند
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    7 1
    مشکل اصلاحطلبان اینه که یه عده باسواد در ایران هستند میفهمن اینا دارن چه غلطی می کنند. همون اول یه عده باسواد گفتن برجام اینهمه ایراد داره. به مرور مردم هم فهمیدن.
  • سید IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    6 1
    برجام نافرجام اکنون به مثابه بطری شیشه ای عمر اصلاح طلبان است و احساس شان این است که چون عنقریب است که بشکند، گویی این قشر دود شده و به هوا برود!!
  • سید IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    4 1
    برجام نافرجام اکنون به مثابه بطری شیشه ای عمر اصلاح طلبان است و احساس شان این است که چون عنقریب است که بشکند، گویی این قشر دود شده و به هوا برود!!
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    5 1
    قیمت بنز صفر سری E حدود ۳۰۰ میلیون بود قبل از برجام. اصلاحطلبان وقیح و ...(یا بی...)
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    6 1
    کاخ سفیدبحثش اصلابمب اتمی نیست ماتمامازیرنظردوربین های اژانس اتمی هستیم وقتی حمله رسانه ای بااین همه شبکه بصورت مجانی وبه کشتارهواپیمای مسافربری مدال افتخارمیدهدوداعش راعلناکلینتون درکتابش میگویدماساختیم وبااسراییل که جشن ایرانی کشی پوریوم میگیرد حمایت میکندوموادتراریخته وتحریم دارویی راانجام میدهدفقط سرنوشتی رابرایمان میخواست که داعش میخواست منتها دندانهای کاخ سفیددردهانشان چون توسط ایران پودرشده ناراحتندچون انقلاب اسلامی جهانی شده وکاخ سفیدرسوا وورشکسته واختلاف زده شده
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    3 0
    درخواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی، اعلام رسمی پایان مذاکرات، و خروج قاطعانه، مقتدرانه، آنی، مطلق و بدون شرط از برجام، پیمان عدم اشاعه (NPT) و پروتکل الحاقی آن؛ و خاتمه دادن به هرگونه همکاری و پاسخ‌گویی به جاسوسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به بهانه‌ی بازرسی، آخرین اطلاعات نظامی و مشخصات دانشمندان کشورمان را به دست آورده و برای خرابکاری در تأسیسات هسته ای و نظامی و ترور دانشمندان کشورمان، در اختیار آمریکا و رژیم درمانده‌ی صهیونیستی قرار می‌دهند؛ و جمع‌آوری تمام دوربین‌های آنان و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان مورد نیاز کشور؛ و پیگیری برای تنظیم و صدور قطعنامه بر علیه آمریکا، انگلیس و فرانسه به‌خاطر تجهیز آن رژیم پوسیده، جعلی و موقتی به تسلیحات هسته‌ای بر خلاف ماده‌ی 2 پیمان عدم اشاعه است، که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن در آینده‌ی بسیار نزدیک هستیم.
  • ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    1 0
    اصلاح طلبها دیگر ععددی نیستند و دچار مرگ سیاسی شده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس