کد خبر 1395126
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
گرد و خاک

سازمان هواشناسی کشور اشاره کرد وضعیت شرق کشور بخصوص در نواحی شمال استان سیستان و بلوچستان همچنان در سطح نارنجی هشدار گرد و خاک قرار دارد.

به گزارش مشرق، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از روز گذشته با افزایش سرعت وزش باد در بسیاری از مناطق کشور بخصوص مناطق شرقی و مرکزی، شاهد خیزش گرد و خاک بوده‌ایم و این شرایط در مناطق شمال و غرب کشور به صورت انتقال گرد و خاک از کشورهای همسایه غربی ما بوده است. این شرایط امروز به اوج خودش می‌رسد و فردا غلظت شرایط تا حدی تعدیل خواهد شد.

این سازمان اشاره کرد وضعیت شرق کشور بخصوص در نواحی شمال استان سیستان و بلوچستان همچنان در سطح نارنجی هشدار گرد و خاک قرار دارد.

بنا بر همین گزارش افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و ابرهای همرفتی را در بخش‌ها شمالی کشور داریم. بخش‌های جنوب شرق کشور بویژه جنوب استان سیستان و بلوچستان و کرمان، بخش‌هایی از استان هرمزگان و حتی برای فردا در جنوب شرق استان فارس می‌تواند همراه با آب‌گرفتگی معابر باشد. هشدار رگبار و رعد و برق برای این مناطق صادر شده است.

همچنین به لحاظ شرایط دمایی به نسبت هوای خنک‌تری را از هفته گذشته داریم و این روند در روز آتی ادامه خواهد داشت و در اواخر هفته و هفته بعد مجدد افزایش دما خواهیم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس