image-20220704112747-1.jpeg

مدیرعامل اتحادیه تاکسی‌رانی‌های شهری کشور از نوسازی ۱۰هزار دستگاه تاکسی با محصول سورن پلاس دوگانه سوز گروه صنعتی ایران خودرو در سال جاری خبر داد.

ایکوپرس- مرتضی ضامنی، در حاشیه افتتاح نمایشگاه شهر هوشمند در مصلای تهران، با اشاره به سابقه تامین خودروهای ناوگان تاکسی‌رانی توسط ایران خودرو گفت: این خودروساز بخش اصلی نیازمندی‌های تاکسی‌رانی را تامین می‌کند. 

وی با اشاره به برخی مشکلات و موانع در همکاری با ایران خودرو در زمینه قیمت محصولات، گفت: با وجود این‌که روند تعامل دچار چالش شده بود، با رایزنی‌های صورت گرفته، همکاری دو جانبه در سال جاری با قوت بیش‌تری ادامه خواهد داشت. 

مدیرعامل اتحادیه تاکسی‌رانی‌های شهری کشور افزود: با نظر مساعد مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، امسال طرح نوسازی ۱۰هزار تاکسی در سطح کشور اجرا خواهد شد که با این کار شاهد بهبود کیفیت خدمات به شهروندان خواهیم بود. 

وی خواستار افزایش سطح خدمات پس از فروش به تاکسی‌داران شد و گفت: همان‌طور که شاهد افزایش کیفیت در محصولات هستیم، انتظار این است که سطح خدمات نیز به قشر تاکسی‌داران افزایش یابد.

گفتنی است، در این نمایشگاه، احمد وحیدی، وزیر کشور از محصول سورن دوگانه سوز که برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده بازدید کرد. 

سومین نمایشگاه شهر هوشمند با حضور ۲۳۰ سازمان، شرکت دانش بنیان و استارت‌آپ از ۱۲ تا ۱۴ تیرماه در مصلای امام خمینی (ره) برپاست. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 0
    تاکسی های شهری باید دنده اتوماتیک باشند تا راننده ی بنده خدا بعد از 30 سال دنده عوض کردن همش درد زانو و کمر نداشته باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس