اعزام حجاج

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اعلام پایان عملیات اعزام حجاج از فرودگاه‌های کشور گفت: زائران بیت الله الحرام تا پایان امشب با ۱۶۲ پرواز عازم سرزمین وحی می‌شوند.

به گزارش مشرق، غلامرضا رستمیان با اعلام جزییات اعزام حجاج به سرزمین وحی اظهار داشت: از آغاز اعزام حجاج به مدینه منوره و جده تاکنون ۱۶۰ پرواز انجام شده است و دو پرواز نیز تا پایان امروز از فرودگاه بین المللی امام و زاهدان انجام خواهد شد و در مجموعه حجاج ایرانی و عوامل اجرایی حج با ۱۶۲ پرواز عازم سرزمین وحی می‌شوند.

به گفته رستمیان با انجام دو پرواز پایانی یکی در ساعت ۱۸و ۲۵ دقیقه از فرودگاه امام و دیگری در ساعت ۱۹و۵۵ دقیقه عصر امروز از فرودگاه زاهدان عملیات اعزام حجاج پایان خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

امیرعبداللهیان در جریان آخرین وضعیت حجاج ایرانی قرار گرفت

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: تا امروز ۱۱۳ پرواز از ۱۷ فرودگاه بین المللی مشهد، اصفهان، اهواز، یزد، گرگان، تبریز، ساری، همدان، شیراز، ارومیه، بیرجند، بندرعباس، زنجان، بوشهر، اردبیل، کرمان و زاهدان به جز فرودگاه امام برقرار شده است که با این تعداد پرواز ۲۷ هزار و ۸۷۱ زائر با ۵۰۲ هزار و ۴۶۷ کیلوگرم بار به خانه خدا اعزام شدند.

رستمیان با اعلام اینکه همه پروازهای حج امسال توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام شده و عربستان پروازی در این زمینه انجام نداده است، گفت: متوسط تاخیر پروازها حدود یک ساعت بوده است که این رقم خوبی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عملیات بازگشت حجاج از ۲۳ تیرماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    0 0
    خب چیکارکنیم؟؟؟دیگه حج رفتن نه تنها ثواب نداره بلکه گناه هم داره!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس