زلزله

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شمار مصدومان زلزله ‌را ۸۴ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۵ مصدوم به دلیل آسیب‌های فراوان در بیمارستان بستری هستند

به گزارش مشرق، با اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، فاطمه نوروزیان ‌اظهار داشت: از مجموع مصدومان، ۱۵ نفر در حال حاضر به دلیل آسیب‌های وارد شده در بیمارستان بستری هستند و پنج نفر نیز جان باختند؛ ضمن آنکه ۶۴ نفر پس از انجام اقدامات درمانی لازم ترخیص شدند.

وی با بیان اینکه از مجموع مصدومان ۴۴ نفر زن و ۴۰ نفر مرد بودند، افزود: فوتی ها نیز دو نفر خانم و سه نفر آقا بودند که متاسفانه به دلیل شدت زلزله و تخریب واحد مسکونی، در زیر آوارها جان خود را از دست دادند.

نوروزیان با اشاره به آمادگی کامل مراکز درمانی استان و برنامه های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای تقویت بیمارستان بندرخمیر که کانون زلزله بوده، تصریح کرد: از ۱۵ مصدوم بستری، پنج نفر از بندرخمیر به بندرعباس منتقل شدند تا شاهد شلوغی و ازدحام در بیمارستان این شهرستان نباشیم و در صورت وقوع زلزله های دیگر امکان خدمت رسانی بیشتر وجود داشته باشد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: بیشتر مصدومان زلزله با ۵۲ نفر مربوط به منطقه بندرخمیر و بندرلنگه به ویژه روستای سایه خوش بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس