کد خبر 1394116
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
گوشی گیمینگ جدید لنوو را بشناسید

خبرها حاکی از فاش شدن اطلاعات گوشی گیمینگ جدید لنوو دارد که اطلاعات آن را می‌توانید در ادامه بخوانید

به گزارش مشرق، ماه مارس سال میلادی جاری بود که لنوو از اولین و اخرین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک خود موسوم به لنوو Legion Y۹۰ رونمایی کرد که در واقع دستگاهی گیمینگ محسوب می‌شود. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مدل جدید این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک در لیست بنچمارگ گیک‌بنچ قرار گرفت و بخشی از مشخصات فنی آن لو رفت. اسم رمز این گوشی برابر با لنوو Legion Halo است که توسط وبسایت MySmartPrice اعلام شده است.

معرفی گوشی گیمینگ جدید لنوو +عکس

طبق لیست گیک‌بنچ، این مدل از حافظه رم ۸ گیگابایتی بهره می‌برد که البته به نظر می‌رسد ضعیف‌ترین کانفیگ این گوشی گیمینگ باشد. در مقایسه، گوشی لنوو Legion Y۹۰ در کانفیگ پایه رم ۱۲ گیگابایتی و بالاترین مدل رم ۱۸ گیگابایتی عرضه شده است.

شایان ذکر است که لنوو Legion Halo قبلا با شناسه مدل L۷۱۰۹۱ در لیست گواهی ۳C قرار گرفت و مشخص شد که این گوشی گیمینگ از توان شارژ ۶۸ واتی برخوردار خواهد بود. در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، گوشی گیمینگ لنوو به ترتیب موفق به کسب امتیازهای ۱۲۹۹ و ۳۹۵۳ شده است که عملکردی مناسب برای گوشی گیمینگ محسوب می‌شود.

از دیگر مشخصات فنی احتمالی لنوو Legion Halo می‌توان به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی pOLED با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و نرخ نمونه برداری لمسی ۳۰۰ هرتزی اشاره کرد. در مقایسه با نمایشگر ۶.۹۲ اینچی لنوو Legion Y۹۰، به نظر می‌رسد گوشی جدید لنوو مقداری کوچک‌تر باشد.

معرفی گوشی گیمینگ جدید لنوو +عکس

 به علاوه، انتظار می‌رود لنوو Legion Halo از دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، لنز ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور ۲ مگاپیکسلی بهره ببرد. منبع تغذیه آن نیز باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی خواهد بود و در کانفیگ حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی UFS ۳.۱ عرضه خواهد شد. براساس شایعات منتشر شده، لنوو Legion Halo احتمالا در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی روانه بازار شود.

منبع:برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس