وزیر

علی جدی اظهار داشت :در صورتی که دولت بخواهد می‌تواند این موضوع را درلایحه انتزاع بخش بازرگانی از وزارت صمت لحاظ کند که وزیر صمت آقای فاطمی امین باشد و دولت تنها یک وزیر برای بخش بازرگانی معرفی کند.

به گزارش مشرق، علی جدی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبق آیین نامه داخلی مجلس اگر وزارتخانه‌ای به دو بخش تقسیم شود به دلیل تغییر ماهیت کاری وزارتخانه قبلی و تبدیل آن به دو وزارتخانه باید دو وزیر جدید برای وزارتخانه های منتزع شده معرفی شود.

نماینده نردم شیروان در مجلس شورای اسلامی افزود :در این شرایط منعی برای معرفی مجدد آقای فاطمی امین برای وزارت صنایع وجود ندارد و دولت می‌تواند ایشان را مجددا برای تصدی وزارت صنایع به عنوان وزیر در شرایط جدید معرفی کند و یک وزیر هم برای وزارت بازرگانی معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

قول رئیس جمهور برای معرفی دو وزیر جدید

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: با این وجود البته دولت می تواند در لایحه‌ای که برای انتزاع وزارت صنایع و معادن و بخش بازرگانی از یکدیگر ارائه می‌دهد این موضوع را هم لحاظ کند که می خواهد یک وزیر معرفی کند یا دو وزیر جدید.

وی خاطرنشان کرد: بدین ترتیب در صورتی که دولت بخواهد می‌تواند این موضوع را در لایحه انتزاع بخش بازرگانی از وزارت صمت لحاظ کند که وزیر صنعت معدن و تجارت آقای فاطمی امین باشد و به کار خود ادامه دهد و دولت تنها یک وزیر برای بخش بازرگانی برای کسب رای اعتماد به مجلس معرفی کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس