کد خبر 1393931
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۴

به گزارش مشرق، عبدالله گنجی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: در حوزه نخبگانی دو نوع نگاه به توافق و رابطه با غرب داریم:

اول:معتقدند مذاکره برای کاستن از مشکلات اقتصادی خوب است اما غرب در هیچ شرایطی اجازه تقویت ایران را نمیدهد مگر سیادت آنان را بپذیریم.

دوم:که هیچ موقع شعار اقتصادی نداشته اند معتقدند،ارتباط با غرب ایران را از حالت انقلابی به حالت عادی تبدیل خواهد کرد و این مطلوب ماست.بنابراین باید مقصر عدم توافق را در هر صورت ایران بدانیم تا تحت فشار توافق کند و نرمالیزاسیون اتفاق بیفتد.

دسته اول غرب را مقصر می دانند و دسته دوم ایران را.البته هر2بر سر وجود مشکل اقتصادی تفاهم دارند اگر سر چرایی و چگونگی رفع آن خیر.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    2 0
    این وسط لشکر منافقین آلبانی نشین و مزدور سایبری و غربگداهای منتظر الگرین کارت یا در آرزوی باز شدن کاباره و..... فراموش نشن که فقط نوکری ارباب براشون مهمه و لا غیر!!!
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    1 0
    مشکل اینجاست کاخ سفیدکوچکترین بویی ازتعهدنبرده وبعدازبتن ریزی برجام راپاره وتحریمهارابیشترکردوبرای امریکا حالت عادی دوشیده شدن ودنبال جنگ انداختن باهمسایه ها برای غارت نفت واثاروذخایرسوختی است
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    1 0
    تحریم شده ایم تهدید شده ایم تاادامه حیات دردرون نظم امریکایی راببذیریم قبول سیادت امریکا یکی ارکان نظم است تازهاگرهم زندگی غیر مستقل‌زیرچتر آمریکاهای بپذیریم از کجا معلوم که کشورمارا مثل لیبی نکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس