کد خبر 1393929
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۸

به گزارش مشرق، صفحه توییتری آمریکانا نوشت: در یک اقدام عجیب در ایالت آرکانزاس،معترضان به حکم دیوان عالی آمریکا درباره سقط جنین، یک کودک بچه را مجبور کردند که در مقابل آنان بایستد و قسمت اول شعار معروف زنانِ طرفدار سقط جنین را بگوید. این کودک پشت بلندگو می‌گوید: "بدن من" و طرفداران سقط جنین در جواب وی می‌گویند: "انتخاب من"

سوء استفاده آمریکایی‌ها از یک کودک +فیلم

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    4 0
    تا چند وقت دیگه فکر کنم یانکی‌های گاوچرون بچه به دنیا میارن میفروشن به کشتارگاه برای مک‌دونالد و اینا گوشت تأمین بشه و همهٔ غربگداها هم براشون کف و سوت میزنن!!!
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    3 0
    تا چند وقت دیگه فکر کنم یانکی‌های گاوچرون بچه به دنیا میارن میفروشن به کشتارگاه برای مک‌دونالد و اینا گوشت تأمین بشه و همهٔ غربگداها هم براشون کف و سوت میزنن!!!
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    3 0
    جالبه،اینم از بی حجاب ها و بی بندبارها زمینی! حالا داعش بدتر! یا اینا؟! هردو یک کار میکن! در واقع بدی داعش اینکه،روی صحنه یک کار بشدت شنیع و وحشیانه انجام میده! اما اینا، در پشت صحنه! ضعیف ترین انسان های روی زمین! و بی گناه ترین انسان ،که هنوز متولد نشدن! رو سلاخی و قتل عام میکنم! اونم روز میلیون ها انسان! اینا همون پست فطرتان رذل پست خاری هستن! که وقتی یکی دست به سگ بزنه! و کمی اذیتش کنه! بهش فحاشی و هجوم می ببرن! اما وقتی یک انسانی،اینطور سلاخی بشه! کوچیکترین اهمیت نمیدن! . به هر کس بی پناهاتر باشه! ضعیف تر باشه! هجوم می ببرن،یا تجاوز میکن! یا اگر بتون میکشن! این فلسفه ذاتی و ماهیتی یک کافر و منافق ، این فرهنگ مشرک است! که بی پناه پیدا کنه! سلاخیش میکنه! قابل توجه برخی دیندارها! که هنوز در خواب هستن!
  • مهدی IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    2 0
    چقدر اینها کثیف هستند، اون بچه اصلا نمی فهمه داره چی میگه و این خوک ها ازش سواستفاده میکنند. صدای بی بی سی و سعودی عنترنشنال بخاطر سواستفاده از کودکان درنمیاد و اعتراض یا میزگرد یا برنامه ای بخاطرش ساخته نمی شود اما در عوض سرود سلام فرمانده که از دهان کودکان درمیاد باعث درد شدید این خوک زاده ها میشه و صداها برنامه و میزگرد براش میسازن
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    3 0
    این کار وحشتناکتر از سواستفاده است!!!! انگار که وقتی بچه میگه بدن من، اون کثافت ها در جوابش میگن حق داریم نابودش کنیم یا به عبارت بهتر نابودت کنیم یا بهتره بگم دارند به بچه میگن ما حق داریم بکشیمت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! وحشیای عوضی...
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    2 0
    حقوق بی بشر امریکا
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    1 0
    حجابشو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس