بازداشت فروشندگان سؤالات جعلی کنکور

رئیس سازمان سنجش از بازداشت فروشندگان سؤالات جعلی کنکور خبر داد و گفت: برخی داوطلبان کنکور به دلیل همراه داشتن گوشی تلفن همراه از کنکور محروم شدند.

به گزارش مشرق، عبدالرسول پورعباس صبح امروز در حاشیه بازدید وزیر علوم از محل برگزاری کنکور در دانشگاه خوارزمی کرج  در مورد آخرین وضعیت تعداد داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون کنکور، اظهار داشت: در آزمون امسال یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر مجموع تعداد شرکت‌کنندگان در کنکور هستند.

وی افزود: این میزان نسبت به  به سال گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش ظرفیت داشته است.

رئیس سازمان سنجش با بیان اینکه  امروز حدود ۵۵۸ هزار نفر در کنکور شرکت کردند، بیان کرد: ۱۴۸ هزار نفر از شرکت کنندگان در رشته ریاضی و ۴۱۲ هزار نفر از گروه انسانی هستند.

پروعباس با بیان اینکه فردا شلوغ‌ترین روز کنکور است، عنوان کرد: فردا ۵۷۹ هزار نفر در گروه علوم تجربی شرکت  می کنند که حدود ۳۰ هزار نفر بیشتر از تعداد داوطلبان امروز است.

وی با بیان اینکه در کنکور روز گذشته هنر مشکلی خاصی نبوده است، ادامه داد: برخی از داوطلبانی که در سر جلسه با خود گوشی تلفن همراه داشتند از شرکت در کنکور محروم شدند.

رئیس سازمان سنجش با اشاره به اینکه از قبل اعلام شده بود که دستگاه آشکارساز در محل برگزاری کنکور برای حفاظت از آزمون مستقر است، افزود: تعدادی از گروه‌هایی که اقدام به فروش سؤالات جعلی کنکور بودند توسط پلیس فتا بازداشت شدند و این موضوع جای تقدیر از زحمات پلیس را دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ابراهیم IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    0 0
    اینا کی هستن.یه سرچ تو همین دیوار کنید تا دکترا با پول مدرک قابل استعلام میدن.بدون حضور
  • سهراب IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    0 0
    کنکور عادلانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس