دستگیری گروه‌های فروشنده تجهیزات الکترونیکی با هدف اغفال داوطلبان

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری از دستگیری چند گروه خرید و فروش تجهیزات الکترونیکی با هدف اغفال داوطلبان کنکور خبر داد و گفت: این گروهها پس از شناسایی نهادهای امنیتی بازداشت شده اند.

به گزارش مشرق، دکتر محمدحسین حاجیلو با تشکر از همکاری نزدیک عوامل انتظامی، امنیتی و قضایی گفت: در روزهای اخیر تعدادی از افراد و گروه‌هایی که ادعای کذبی در خصوص فروش سؤالات کنکور داشته و از این طریق اقدام به کلاه‌برداری از داوطلبان کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: در این خصوص لازم است داوطلبان هوشیار باشند که ادعاهایی که درباره فروش سؤالات کنکور مطرح می‌شود، کذب محض است.

قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور از دستگیری چند گروه خرید و فروش تجهیزات الکترونیکی که با هدف اغفال داوطلبان فعالیت می‌کردند خبر داد و گفت: این گروهها پس از شناسایی نهادهای امنیتی بازداشت شده‌اند و در این راستا داوطلبانی که در این گروه‌ها عضو بوده و یا با آن همکاری کرده‌اند نیز شناسایی و تحت رصد قرار دارند و تدابیر هوشمندانه‌ای از سوی شورای حفاظت از آزمون در مورد آنها اتخاذ شده است.

حاجیلو تأکید کرد: داوطلبان سرنوشت خود را به گروه‌های کلاه‌بردار و شیاد گره نزنند و قبل از روز آزمون از گروه‌ها و کانال‌های مدعی تقلب خارج شده و با رعایت کامل قوانین و مقررات در آزمون شرکت کنند.

وی گفت: بدیهی است عدم خروج از این گروه‌ها و همچنین استفاده از ابزار ممنوعه فروخته شده در این گروه‌های کلاهبردار عواقب سخت و جبران‌ناپذیری برای این داوطلبان به دنبال خواهد داشت.

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری از داوطلبان خواست به اطلاعیه‌ها و اخبار منتشر شده در سایت سازمان سنجش در مورد وسایل ممنوعه و مجاز توجه کرده و حتی از آوردن تلفن همراه به داخل حوزه‌های امتحانی به دلیل مخاطرات احتمالی خودداری کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس