بیشترین تصادفات موتورسیکلت‌ها در کدام خیابان‌های پایتخت است؟

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۳۵ درصد تصادفات موتورسیکلت‌سواران در معابر اصلی پایتخت بوده و بیشترین آنها در خیابان‌های ولیعصر، شهیدرجایی و فداییان اسلام است.

به گزارش مشرق، سرهنگ احسان مومنی در گفت و گویی خبری زمان بیشترین تصادفات موتورسواران در تهران را اینگونه توضیح داد و اظهارداشت: با بررسی به عمل آمده از آمار تصادفات موتورسیکلت‌سواران بیشترین زمان وقوع تصادف موتورسواران نیز از ساعت ۱۹ عصر تا ۲۳ شب است.

وی خاطرنشان کرد: این تصادفات دقیقا در زمان تاریکی هوا که دید راننده موتورسیکلت هم کمتر می‌شود و همچنین راننده دچار خستگی ناشی از فعالیت‌های روزانه است، رخ می‌دهد.

سرهنگ مومنی ضمن توصیه‌هایی هم به موتورسیکلت‌سواران داشت و گفت: رانندگان موتورسیکلت در زمان تاریکی هوا حتما باید چراغ‌های موتورسیکلت خود را روشن کرده و از کلاه ایمنی و لباس دارای شب رنگ به جهت بهتر دیده شدن توسط رانندگان سایر وسایل نقلیه استفاده کنند.

بیشترین تصادفات موتورسیکلت‌ها در کدام خیابان‌های پایتخت است؟

مقصر ۶۵ درصد تخلفات موتورسیکلت‌سواران هستند

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ  در ادامه اظهار داشت: در ۶۵ درصد تصادفات موتورسواران خود راننده موتورسیکلت به علت تخلفات عدیده به عنوان مقصر حادثه به مراجع قضایی و شرکت‌های بیمه معرفی می‌شوند.

وی اظهار داشت: بنابراین به رانندگان موتورسیکلت‌ها توصیه می‌شود حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند و خود را همانند سایر وسایل نقلیه مقید به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بدانند.

براساس آمارهای موجود بیش از ۴ میلیون موتور شماره‌گذاری‌شده در تهران تردد دارند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    1 0
    اگر کسی میدونه چرا شبها خیلی از موتور سوارها چراغشون رو روشن نمیکنند بگه ممنون میشم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس