اگرچه بالا بودن عمر باتری ممکن است ویژگی هیجان‌انگیزی برای تلفن همراه هوشمند نباشد اما نمی‌توان انکار کرد که این ویژگی یکی از مهم‌ترین خصوصیات گوشی هوشمند محسوب می‌شود. گوشی‌ای که دارای دوربین با زوم 100 برابری و سریع‌ترین پردازنده در جهان باشد اما قبل از پایان روز خاموش شود، یک تلفن همراه بی‌ارزش است. به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم برترین تلفن‌های همراه را ازنظر باتری به شما معرفی کنیم. درصورتی‌که عمر باتری تلفن همراه اهمیت بسیار زیادی برای شما دارد، خرید هر یک از این گوشی‌ها می‌تواند برای شما ایده‌آل باشد.

معرفی 11 مورد از برترین تلفن های همراه از نظر باتری

Moto G Power

احتمالا برند موتورولا را با گوشی‌های قدیمی تاشو آن می‌شناسید. مهم‌ترین ویژگی نسخه به‌روزشده (2021) گوشی موتورولا Moto G Power باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن است که به گوشی اجازه می‌دهد با استفاده معمولی چندین روز بدون شارژ کار کند. عمر باتری این گوشی به 14 ساعت و 4 دقیقه می‌رسد و اگرچه ازنظر پردازنده و فضای ذخیره‌سازی نسبت به نسل قبلی گوشی های موتورولا ضعیف‌تر است اما عمر باتری آن به‌طور چشمگیری بهبود یافته است. این گوشی از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. یکی از بهترین انواع گوشی موجود در بازار موبایل است. اگر قصد خرید این گوشی را دارید حتما آن را از نمایندگی فروش گوشی های موتورولا تهیه کنید.

Nubia RedMagic 6

معرفی 11 مورد از برترین تلفن های همراه از نظر باتری

گوشی‌های طراحی‌شده برای بازی معمولا عمر باتری بالایی دارند و Nubia RedMagic 6 نیز در این زمینه مستثنا نیست. اگرچه نرخ‌های تازه‌سازی بالاتر گوشی می‌توانند شارژ باتری را سریع‌تر تمام کنند اما باتری Nubia RedMagic 6 همچنان در حالت نرخ تازه‌سازی 120 هرتز 11 ساعت و 49 دقیقه و در حالت نرخ تازه‌سازی 165 هرتز 11 ساعت و 16 دقیقه دوام می‌آورد. اگرچه سایر ویژگی‌های این گوشی چندان چشمگیر نیست اما اگر می‌خواهید در هنگام بازی کردن نگران تمام شدن شارژ گوشی خود نباشید، این بهترین گزینه برای شماست.

ONEPLUS 10 PRO

این تلفن همراه هوشمند به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است و عمر باتری طولانی‌مدتی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، باتری ONEPLUS 10 PRO از شارژ سیمی سریع 80 واتی پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد گوشی خود را به‌سرعت شارژ کنید. از سوی دیگر، 10 PRO از شارژ سریع بی‌سیم 50 واتی و شارژ بی‌سیم معکوس نیز پشتیبانی می‌کند.

Asus ROG Phone 5

تلفن همراهی که در آن از باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده باشد، مطمئنا عمر طولانی‌ای خواهد داشت. این گوشی که هم می‌تواند بر روی نرخ تازه‌سازی 60 هرتزی و هم 120 هرتزی تنظیم شود، در هر دو حالت عمر باتری شگفت‌انگیزی دارد. بنابراین، به شما این امکان را می‌دهد که بدون تمام شدن سریع باتری، هر روز با گوشی بازی کنید. از سوی دیگر، Asus ROG Phone 5 از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می‌کند و تنها در نیم ساعت شارژ باتری آن از صفر به 70 درصد می‌رسد.

Samsung Galaxy A52 5G

اگرچه این گوشی میان‌رده سامسونگ دارای اتصال 5G است اما این موضوع باعث نمی‌شود که عمر باتری این گوشی کاهش پیدا کند. این تلفن همراه هوشمند بر روی حالت نرخ تازه‌سازی 60 هرتزی دارای عمر باتری شگفت‌انگیزی است و از سوی دیگر، در مقایسه با سایر گوشی‌های هم‌رده خود از نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی نیز برخوردار است. بااین‌حال، نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی آن می‌تواند عمر باتری را کاهش دهد.

iPhone 13 Pro Max

اگرچه در مدل‌های قبلی آیفون عمر باتری چشمگیری را نمی‌دیدیم اما اپل با عرضه iPhone 13 Pro Max توانست در زمینه عمر باتری نیز بهبود قابل‌توجهی را ارائه دهد. اگرچه این دستگاه دارای صفحه‌نمایش تطبیقی است و می‌تواند در زمان‌های لازم نرخ تازه‌سازی نمایشگر را افزایش دهد اما به دلیل باتری بزرگتر گوشی و همچنین، چیپست کارآمد A15 Bionic آن، عمر باتری گوشی به‌خوبی مدیریت می‌شود.

Samsung Galaxy Note 20 Ultra

معرفی 11 مورد از برترین تلفن های همراه از نظر باتری

samsung galaxy note20 ultra از باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است که اگرچه ظرفیت باتری آن نسبت به گوشی‌های هم‌رده خود پایین‌تر است اما آزمایش‌هایی که بر روی آن انجام شده‌اند نشان داده‌اند که عمر باتری نوت 20 اولترا به‌ویژه برای استفاده روزمره فوق‌العاده است. بنابراین، اگر به دنبال یک گوشی پرچم‌دار با عمر باتری مناسب برای کارهای روزمره هستید، سامسونگ گلکسی نوت 20 الترا 5G می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای شما باشد که با کمی جستجو می‌توانید آن را با قیمت مناسب تهیه کنید.

POCO M3

این گوشی دارای باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند. پوکو ادعا می‌کند که باتری M3 می‌تواند در هنگام مکالمه 40 ساعت، در هنگام پخش موسیقی 196 ساعت و در هنگام تماشای ویدئو 17 ساعت دوام بیاورد. بنابراین، از نقاط قوت این گوشی می‌توان به عمر قابل‌توجه باتری آن اشاره کرد.

SAMSUNG GALAXY F62

F62 یکی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ است که با باتری بزرگ، صفحه‌نمایش و پردازنده قدرتمند خود بر ساده نگه‌داشتن کارها تمرکز دارد. اگرچه این گوشی ازنظر عملکرد و کیفیت دوربین‌ها فوق‌العاده است اما احتمالا بزرگترین دلیلی که برای خرید آن باید در نظر گرفت، باتری بزرگ 7000 میلی‌آمپر ساعتی آن است که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

XIAOMI REDMI NOTE 11 PRO+

این گوشی به یک باتری 5000 میلی‌آمپر بر ساعت مجهز است که از شارژ سریع 67 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. شیائومی ادعا می‌کند که این گوشی می‌تواند در عرض 42 دقیقه به‌طور کامل شارژ شود. بنابراین، اگر به دنبال یک گوشی با عمر بالای باتری و همچنین، امکان شارژ بسیار سریع هستید، ردمی نوت 11 پرو+ یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست.

SAMSUNG GALAXY M51

وقتی صحبت از عمر باتری می‌شود یکی از بهترین گوشی‌های هوشمندی که می‌توان معرفی کرد گلکسی M51 است. این گوشی دارای باتری 7000 میلی‌آمپر ساعتی است که این بدین معنی است که اگر استفاده نه‌چندان زیادی از گوشی داشته باشید عمر باتری آن حتی می‌تواند تا سه روز هم دوام بیاورد.

درنهایت، اگرچه عمر باتری مهم‌ترین ویژگی تلفن همراه محسوب نمی‌شود اما درصورتی‌که استفاده زیادی از گوشی دارید و به‌خصوص می‌خواهید از آن برای بازی کردن استفاده کنید، به‌هیچ‌عنوان از عمر باتری تلفن همراه غافل نشوید. اگر قصد دارید یک گوشی هوشمند با عمر باتری فوق‌العاده تهیه کنید ما در این مقاله به چند مورد از این گوشی‌ها اشاره کرده‌ایم.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس