کد خبر 1391694
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
واکنش یک ملی پوش به شایعه مذاکره با پرسپولیس/ عاشقش هستم!

مدافع ملی پوش در خصوص شایعه بازگشتش به پرسپولیس توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، یکی از بازیکنانی که در پایان لیگ بیست و یکم شایعه بازگشتش به فوتبال ایران و پرسپولیس مطرح شده بود، محمد حسین کنعانی زادگان مدافع فعلی الاهلی قطر و تیم ملی ایران بود. با وجود انجام مذاکرات اولیه باشگاه پرسپولیس با این بازیکن ، کنعانی زادگان به دلیل قرارداد با الاهلی نتوانست از این تیم جدا شود.

محمد حسین نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و توضحیاتی ارائه کرد. مدافع فیکس تیم ملی در این خصوص گفت: پرسپولیس که عشق است و این باشگاه مثل خانه من می‌ماند.

بیشتر بخوانید:

پرواز گزینه خارجی پرسپولیس به سمت تهران

هواداران پرسپولیس هم که آنقدر به من لطف و محبت دارند، من نمی‌دانم چگونه پاسخ آن‌ها را بدهم. همیشه گفتم، بازی در پرسپولیس برای هر بازیکنی افتخار است و من هم از اینکه روزی پیراهن این تیم را بر تن کردم، خیلی خوشحالم و به خودم می‌بالم. اگر بخواهم واقعیت را بگویم و روراست صحبت کنم. الاهلی برای جدایی من یک میلیون دلار پول می‌خواهد و همین موضوع انتقال من را به تیم‌های دیگر غیرممکن می‌کند.

اگر سد یک میلیون دلاری نبود، با پرسپولیس مذاکراتم را آغاز می‌کردم و شاید الان عضوی از این تیم برای فصل آینده بودم. باز هم می‌گویم، جدایی از الاهلی و بازگشت به پرسپولیس یا رفتن به هر تیم دیگری اصلا دست من نبود و نمی‌توانستم کاری انجام دهم. من هرچه دارم از پرسپولیس و هوادارانش است و عاشقانه تیم محبوبم را دوست دارم. از همینجا هم برای پرسپولیس و هوادارانش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بهترین‌ها برای آن‌ها بیفتد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس