کد خبر 1391345
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
نوکیا

به نظر می رسد که HMD Global می‌خواهد یک سری جدید در محصولات موبایلی برند Nokia ایجاد کند. طبق شایعات امروز نوکیا استایل پلاس با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی لو رفته است.

به گزارش مشرق، آنطور که پیداست نوکیا به زودی گوشی +Nokia Style را عرضه خواهد کرد. قبل از معرفی رسمی، گوشی هوشمند نوکیا در وب سایت صدور گواهینامه کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) مشاهده شده است.


این لیست نشان می دهد که گوشی مذکور با دوربین سه گانه پشتی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. علاوه بر این، رندر طراحی گوشی نیز مشاهده شده است که ابعاد گوشی هوشمند را تایید می کند.
 

مشخصات گوشی جدید نوکیا +Style +عکس

لیست FCC ایالات متحده برای +Nokia Style با شماره مدل TA-۱۴۴۸ رصد شده است. این گوشی باتری به ظرفیت اسمی ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که شاید در تبلیغات به عنوان ۵۰۰۰ میلی آمپری معرفی شود. +Nokia Style یک گوشی هوشمند ۵G با پشتیبانی از چندین باند NR ۵G است.
 

مشخصات گوشی جدید نوکیا +Style +عکس

علاوه بر این، وب‌سایت FCC نشان می‌دهد که این گوشی یک شارژر با شماره مدل AD-۰۲۰US دارد اما قدرت شارژر ارائه نشده است. با این حال، طبق گزارش های قبلی این گوشی هوشمند می تواند از شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی کند.

علاوه بر این، پایگاه داده FCC دوربین و مشخصات گوشی هوشمند را مشخص می کند. طبق لیست، این گوشی دارای صفحه نمایش LCD و دوربین سه گانه پشتی با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در جلو بهره می برد.

مشخصات گوشی جدید نوکیا +Style +عکس


گوشی +Nokia Style همچنین در وب سایت های گواهی کیفیت چین (CQC) و WiFi Alliance با همان شماره رصد شده است. لیست WiFi Alliance در ابتدا نام گوشی را فاش کرد و مشخص شد که این گوشی با اندروید ۱۲ پیش فرض عرضه می شود.

طبق تصویر، ابعاد این گوشی هوشمند ۱۶۶.۱ در ۷۶.۴ میلی متر (ارتفاع و عرض) است. رندر همچنین تنظیم دوربین پشت سه گانه همراه با فلاش LED را تأیید می کند.

مشخصات گوشی جدید نوکیا +Style +عکس

منبع:ترنجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس