کد خبر 1390249
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
گوشی

سری گوشی‌های CAMON 19 به منظور غلبه بر چالش‌های سنتی عکاسی در شب و شرایط کم نور طراحی شده است و با ویژگی‌هایی مانند فناوری عکاسی پرتره شب ۶۴ مگاپیکسلی و باریک‌ترین قاب ۰.۹۸ میلی متری ارائه می‌ شود.

به گزارش مشرق، تکنو، به تازگی از راه اندازی سری گوشی های CAMON 19 خود در مرکز راکفلر در نیویورک خبر داده است. سری گوشی‌های CAMON 19 به منظور غلبه بر چالش‌های سنتی عکاسی در شب و شرایط کم نور طراحی شده است و با ویژگی‌هایی مانند فناوری عکاسی پرتره شب ۶۴ مگاپیکسلی و باریک‌ترین قاب ۰.۹۸ میلی متری در صنعت ارائه می‌شود.

این سری گوشی‌های هوشمند از فناوری حسگر فیلتر رنگی RGBW سامسونگ بهره می‌برند. این حسگر یک زیرپیکسل سفید به پیکربندی‌های RGB جهانی موجود اضافه می‌کند و مصرف نور را تا ۳۰ درصد افزایش می‌دهد.

"جک گو" مدیرعامل تکنو می‌گوید: «سری گوشی‌های CAMON 19 تکنو مناسب مصرف کنندگانی است که به دنبال یک گوشی هوشمند ممتاز با عملکرد و تجربه عکاسی  عالی هستند.» این شرکت اولین دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک سنسور/لنز شیشه‌ای RGBW را با همکاری سامسونگ طراحی کرده است. دوربین شب فوق العاده CAMON 19 Pro استانداردهای جدیدی را برای ثبت دقیق تصاویر روشن و شفاف و پرتره‌ها در شرایط نوری کمتر از حد مطلوب ارائه می‌دهد.

گوشی جدید تکنو با ویژگی عکاسی در شب +عکس

این دوربین با استفاده از یک سیستم حسگر جدید و تقلید تمرکز چشم انسان، امکان پردازش نور استثنایی را به همراه یک لنز شیشه‌ای فراهم می‌کند و امکان دریافت نور را بیش از ۲۰۸ درصد افزایش می‌دهد. این مقدار به میزان قابل توجهی روشنایی تصویر را افزایش می‌دهد. در حالت پرتره Super Night، حسگر و لنز با یکدیگر ترکیب شده و پرتره‌های گرفته شده در محیط‌های کم نور را به تصاویر روشن، با کنتراست و وضوح بالا و نویز بسیار کم تبدیل می‌کنند. چهار چراغ قوه پشتی به همراه یک الگوریتم پیشرفته به راحتی شرایط کم نور را تشخیص داده و نور لازم برای پر کردن موثر سایه‌ها یا مناطق تاریک را فراهم می‌کنند.

TECNO CAMON 19 Pro باریک‌ترین حاشیه صنعت را ارائه می‌دهد. قاب صفحه نمایش ۶.۸ اینچی فول اچ دی پلاس این گوشی هوشمند، یک تجربه همه جانبه بی نظیر را ارائه می‌دهد. پوشش الماس مانند این گوشی از ۲۰۰ میلیون کریستال تشکیل شده و بافت ممتاز آن از متاندن اثر انگشت بر روی گوشی جلوگیری می‌کند. سری TECNO CAMON 19 اخیرا توانسته جایزه طراحی iF 2022 را نیز دریافت کند. طراحی بی نظیر این گوشی، به قاب باریک و چیدمان هوشمندانه دوربین سه گانه آن مربوط می‌شود.

لنز ۵۰ مگاپیکسلی زوم اپتیکال ۲ برابر در این گوشی، پرتره‌های واضح‌تر و دقیق‌تری را ارائه می‌دهد. دوربین ۵۰ مگاپیکسلی به کار رفته در CAMON 19 Pro دارای لنز زوم اپتیکال ۲ برابری و فاصله کانونی بهینه ۵۰ میلی متری می‌باشد. این فاصله کانونی امکان عکاسی و فیلمبرداری با وضوح بالا را فراهم می‌کند. در حالت پرتره، انتخاب پرتره ۲ برابری با بوکه برای برجسته کردن پرتره ها، یک عکس معمولی را به یک شاهکار با کیفیت تبدیل می‌کند.

گوشی جدید تکنو با ویژگی عکاسی در شب +عکس

CAMON 19 Pro با ارائه چندین ویژگی جدید، تصویربرداری و ویرایش ویدیوها را آسان می‌کند. هنگامی که الگوریتم نمای شب ویدیو، میزان روشنایی محیطی کمتر از حد مطلوب را تشخیص می‌دهد، به طور خودکار با استفاده از سنسور RGBW/ سیستم لنز شیشه‌ای ، تثبت کننده تصویر OIS و EIS و فوکوس لیزر، تصاویر و ویدئوهایی روشن و با کیفیت حتی در محیط‌های تاریک ثبت می‌کند. در محیط‌هایی با نور پس زمینه نیز، با استفاده از حالت HDR ویدئوهایی واضح و با جزئیات زیاد از چهره انسان ضبط می‌کند. سیستم دوربین این گوشی هوشمند با استفاده از فناوری AI Face Beauty به طور هوشمند ساختارهای مختلف صورت و رنگ پوست را شناسایی می‌کند و پوست‌های صاف با رنگ دقیق پوست را ارائه می‌دهد.

چه در حال انجام بازی، تماشای ویدیو یا پیمایش در رسانه‌های اجتماعی، این تلفن دارای نمایشگری با گستره رنگ گسترده و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است. این نمایشگر که توسط TuV Rheinland تایید شده است، با به حداقل رساندن نور آبی، فشار و خستگی چشم را کاهش می‌دهد. TECNO CAMON 19 Pro با چیپست MediaTek Helio G96، یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژر ۳۳ واتی ارائه می‌شود. سری گوشی‌های CAMON 19 PRO در ماه ژوئن در سراسر مناطق جهان در دسترس خواهند بود. قیمت این گوشی بسته به منطقه عرضه متفاوت خواهد بود.

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس