رئیسی

رئیس جمهور در بازدید از پتروشیمی خراسان شمالی تأکید کرد: با استقلال اقتصادی و تولید عالی، دیگر دست کشور جلوی بیگانگان دراز نخواهد بود و در مقابل تکانه‌های اقتصادی مقاوم هستیم.

به گزارش مشرق، خراسان شمالی مقصد سفر روز پنجشنبه دوم تیر رئیس جمهور است.

طبق اعلام رسمی معاونت اجرایی و سرپرست محترم نهاد معاونت هماهنگی و پیگیری رئیس جمهوری، در سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی، ۱۳ وزیر و معاون رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

وزیر کشور در شهرستان بجنورد، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان راز و جرگلان، وزیر نیرو در شهرستان‌های شیروان و فاروج، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان اسفراین، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در شهرستان‌های گرمه و جاجرم، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان مانه وسملقان حضور می‌یابند.

مسئولان علاوه بر شرکت در شورای اداری به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌ها و دیدار چهره به چهره با مردم خواهند پرداخت.

حسین نژاد گفت: در این سفر وزیر راه و شهرسازی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، حجت الاسلام والمسلمین تقوی، عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه روحانیت، حجت الاسلام والمسلمین حاجی ابوالقاسم دولابی، عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت با حضور در سطح استان به بررسی مطالبات و مسائل حوزه تخصصی استان خواهند پرداخت.

همچنین رئیس دفتر رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در بازدیدها، دیدارها و جلسات همراه رئیس جمهور خواهند بود.

اخبار سفر رئیس جمهور و وزرا به خراسان شمالی را در زیر بخوانید

۱۸:۲۲ رئیس جمهور: امر به معروف با محوریت تذکر به دستگاه‌های اجرایی گسترش یابد

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه واجب الهی است، گفت: امر به معروف باید با محوریت تذکر به دستگاه‌ها اجرایی گسترش یابد.

سید ابراهیم رئیسی ظهر پنج شنبه در جمع مردم نمازگزار مسجد محله جوادیه بجنورد اظهار کرد: مؤمنین نسبت به آسیب‌های اجتماعی در جامعه دارای احساس مسئولیت و دغدغه‌مندی هستند.

رئیس جمهور با ضروری دانستن انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه با محوریت تذکر به دستگاه‌های اجرایی برای انجام هر چه بهتر وظایف خود، تصریح کرد: فرهنگ غنی دینی ما به آحاد جامعه متذکر شده که در مقابل تخلفات، کوتاهی‌ها و ترک فعل مسئولان و مدیران جامعه نباید بی تفاوت باشد و در اصلاح این مسیر مسئولیت دارد.

رئیس جمهور تاکید کرد: هر جا مردم حضور داشتند و کارها به آنان واگذار شده، نتیجه موفقیت آمیز بوده است.

۱۷:۴۴ افتتاح محور میامی جاجرم ظرف یک سال آینده

رئیس سازمان محیط زیست گفت: تعهد می‌کنیم محور میامی به جاجرم در بازه زمانی یک ساله افتتاح و این شهرستان از بن بست خارج شود.

علی سلاجقه عصر پنج شنبه در جلسه شورای اداری جاجرم اظهار کرد: تعهد می‌کنیم محور میامی به جاجرم در بازه زمانی یک ساله افتتاح و این شهرستان از بن بست خارج شود.

رئیس سازمان محیط زیست ادامه داد: ریاست جمهوری وعده‌های متعددی در زمان انتخابات داده که به دنبال تحقق آنها هستیم زیرا شما مردم با اعتماد و افتخار رأی دادید.

۱۶:۳۶ معاون وزیر میراث فرهنگی: زیرساخت‌های خراسان شمالی برای جذب مسافر ضعیف است

معاون وزیر میراث فرهنگی گفت: کمبود زیرساخت‌های خراسان شمالی عامل اصلی ماندگاری اندک مسافران در استان است.

جواد واحدی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از بازارچه صنایع دستی خراسان شمالی در خصوص فرش دو رو دویدوخ اظهار کرد: این فرش یک میراث ملی است.

معاون وزیر میراث فرهنگی ادامه داد: بازار صنایع‌دستی مرکز استان خراسان شمالی بسیار غنی بوده و سبب خوشحالی است که چنین بازاری با سبک تاریخی و قدیمی در مرکز شهر موجود است.

۱۶:۱۱ نشست صمیمی رئیس جمهور با مردم محله کم برخوردار بجنورد

۱۵:۵۴ ورود وزیر کشور به اسفراین

۱۵:۵۳ انتقاد رئیس جمهور از نبود صنایع تبدیلی دامپروری در بجنورد

‌۱۵:۴۹ وزیر جهاد کشاورزی: ۳.۵ میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شده است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳.۵ میلیون تن گندم از کشاورزان تحویل گرفته شده است و همچنان روند ادامه دارد.

سید جواد ساداتی نژاد ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از مزرعه ۶ هکتاری کشت گندم الگویی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۳.۵ میلیون تن گندم از کشاورزان تحویل گرفته شده است و همچنان روند ادامه دارد.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به افزایش قیمت خرید تضمینی گندم، گفت: این امر کشاورزان را ترغیب کرد تا گندم مازاد خود را به دولت تحویل دهند.

۱۵:۰۵ حضور رئیس جمهور در مسجد محله جوادیه بجنورد

رئیس جمهور با حضور در مسجد محله جوادیه بجنورد، پای درد و دل مردم کم برخوردار نشست.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر پنج شنبه در مسجد محله جوادیه بجنورد حضور یافت.

رئیس جمهور در این مراسم با اقشار مختلف مردم دیدار کرد و سخنان آنان را شنید.

جوادیه از جمله محله‌های کم برخوردار بجنورد است که از مشکلات متعدد شهری رنج می‌برد.

۱۴:۳۸ مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور: نگاه وزارت کشور تقویت نظام حکمرانی مردمی است

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور گفت: نگاه وزارت کشور تقویت نظام حکمرانی مردمی است لذا راهکار حل مسئله از دل مردم می‌جوشد و نمی‌توان از رأس برنامه‌ای برای استان‌ها ارسال کرد.

زینب اختری  اظهار کرد: نگاه وزارت کشور تقویت نظام حکمرانی مردمی است.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور ادامه داد: راهکارهای حل مسئله از دل مردم می‌جوشد و نمی‌توان از صدر برنامه‌ای برای استان‌ها ارائه داد.

۱۴:۳۲ معاون وزیر میراث فرهنگی: بودجه تملک دارایی وزارت میراث فرهنگی ۵۰ درصد رشد کرد

جواد واحدی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های وزیر و هماهنگی‌هایی که میان دولت و مجلس انجام شده، افزایش چشم‌گیری در فصل تملک برای وزارت‌خانه دیده شده است.

معاون وزیر میراث فرهنگی با اشاره به اینکه بودجه تملک دارایی وزارت میراث‌فرهنگی نسبت به دیگر وزارت‌خانه‌ها ۳۲ درصد افزایش داشته، عنوان کرد: ردیف تملک دارایی وزارت‌خانه نیز نسبت به سال گذشته حدود ۵۰ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه گسترش زیرساخت‌ها یکی از نیازهای اصلی مراکز گردشگری و فرهنگی است، افزود: زیرساخت بسیاری از اماکن گردشگری با مشکل مواجه شده و مردم برای استفاده از امکانات گردشگری و تفریحی با سختی مواجه می‌شوند.

واحدی خاطرنشان کرد: با تصویب این افزایش بودجه و همچنین اقدامات مثبت در راستای ایجاد زیرساخت اماکن گردشگری و فرهنگی، تمامی ظرفیت‌های این حوزه در اختیار مردم عزیز کشور قرار می‌گیرد.

۱۳:۵۴ حضور رئیس جمهور در جمع خانواده شهدای محله جوادیه بجنورد

حضور رئیس جمهور در جمع خانواده شهدای محله جوادیه بجنورد

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جمع خانواده شهدای محله جوادیه بجنورد حضور یافت.

رئیس جمهور در این دیدار گفت: هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد باید حرمت خون شهدا را حفظ کند.

وی بیان داشت: حفظ حرمت خون شهدا بر همه کس واجب است.

۱۳:۴۹ عملیات اجرایی پست توزیع برق شهرک صنعتی فاروج آغاز شد

علی اکبر محرابیان ظهر پنج شنبه در شورای اداری فاروج اظهار کرد: با وجود کمبود منابع مالی کشور، مصوبات سفرهای استانی به خوبی پیش رفته و اعتبارات به موقع پرداخت شده است.

وزیر نیرو اولویت طرح‌های سفر هیئت دولت را تعیین تکلیف و تکمیل طرح‌های نیمه تمام اعلام و تصریح کرد: امروز صنعت، دیگر مختص به نقاط خاصی از کشور یا فقط مراکز استان‌ها نیست.

وی افزود: باید تمام شهرستان‌ها از مواهب آن برخوردار شوند که شهرک‌های صنعتی نیز در همین راستا ایجاد شده است و تلاش خواهیم کرد تا مشکلات موجود شهرک‌های صنعتی را رفع و زیرساخت‌ها را مهیا کنیم.

محرابیان گفت: در همین جهت امروز تفاهم نامه ساخت پست توزیع برق شهرک صنعتی فاروج با ۶۶ میلیارد تومان اعتبار امضا و عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

وزیر نیرو به بحث رفع تنش آبی که از مطالبات مسئولان فاروج بود نیز اشاره داشت و اضافه کرد: در این خصوص بدون فوت زمان و از محل اعتبارات رفع تنش، هر مشکلی در شهر و روستاهای فاروج باشد با همکاری گروه‌های جهادی رفع خواهد شد.

وی به مطالبات نمایندگان کشاورزان نیز اشاره کرد و افزود: بخش اعظمی از مطالبات کشاورزان استان در جلسات دیده شده و مصوبات اجرایی به زودی ابلاغ خواهد شد.

محرابیان گفت: حرایم همچون حریم خط گاز و رودخانه‌ها جزو قوانین کشور و رعایت آن‌ها در جهت حفظ ایمنی و یک زندگی ارزشمند و سالم الزامی است.

۱۳:۲۲ حضور وزیر کشور در روستای ارکان بجنورد

وزیر کشور با حضور در روستای ارکان بجنورد به مشکلات مردم منطقه رسیدگی کرد.

احمد وحیدی، وزیر کشور ظهر پنج شنبه در روستای ارکان بجنورد حضور یافت.

بازدید از مسیر دسترسی به روستا، بازدید از بازار روستای ارکان، دیدار اهالی و بررسی مشکلات منطقه از اهداف این برنامه است.

۱۳:۱۲ ساخت مجتمع مسکونی ۳۳۶ واحدی اسفراین آغاز شد

عملیات ساخت مجتمع مسکونی ۳۳۶ واحدی در اسفراین با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست وزارت کار آغاز شد.

عملیات ساخت مجتمع مسکونی ۳۳۶ واحدی امام رضا (ع) در قالب طرح نهضت ملی مسکن ظهر پنج شنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست وزارت کار در شهرستان اسفراین کلنگ‌زنی شد.

بناست در خراسان شمالی ۱۵ هزار واحد مسکن ملی ساخته شود.

۱۳:۰۳ بازدید رئیس جمهور از پتروشیمی خراسان شمالی

۱۲:۴۱ ورود سرپرست وزارت کار به اسفراین

۱۲:۳۵ وزیر کشور: دولت عراق وعده لغو روادید برای اربعین را داده است

احمد وحیدی اظهار کرد: یکی از وظایف وزارت کشور در خصوص استان‌ها، پیگیری طرح‌های توسعه هر منطقه متناسب با ظرفیت استان است.

وزیر کشور ادامه داد: مزیت‌های نسبی هر منطقه، آمایش سرزمینی و فعال کردن تمامی ظرفیت‌ها باید در طرح‌های توسعه دیده شده باشد.

وی افزود: شناسایی ظرفیت‌ها و پیگیری آن‌ها جزو کارکردهای وزارت کشور است.

وحیدی با اشاره به ظرفیت‌های دامداری و کشاورزی استان، گفت: پیش بینی‌هایی برای کمک به دامداران و رفع مشکلات آبی شده است.

وزیر کشور صنعت، صنایع دستی و گردشگری را دیگر ظرفیت خراسان شمالی دانست و گفت: باید این ظرفیت‌ها فعال‌تر شوند.

وی در انتها از فعالیت ستاد اربعین در استان‌ها خبر داد و گفت: دولت عراق تا این لحظه وعده لغو روادید زائران ایرانی را ارائه داده که در صورت وقوع سفر مردم از طریق راه‌های زمینی راحت تر انجام خواهد شد.

۱۲:۲۵ رئیس جمهور: دولت بدون چاپ پول کسری بودجه ۴۸۰ هزار میلیارد تومانی را رفع کرد

 سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار اقشار مختلف مردم خراسان شمالی که در دانشگاه آزاد بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: در صنعت پتروشیمی خراسان کار ارزشمندی اجرا می‌شود اما باید تغییراتی حاصل شود؛ از این رو تا پایان سال استفاده از آب شرب و کشاورزی توسط این صنعت به پایان برسد.

رئیس جمهور در ادامه به دامداری و کشاورزی خراسان شمالی اشاره داشت و گفت: باید آینده برای این قشر قابل پیش بینی شود؛ باید محصول دامدار و کشاورز با قیمت مناسب به صورت تضمینی خریداری شود.

وی در ادامه به تشریح شرایط ابتدای دولت پرداخت و افزود: در ابتدا روزانه ۷۰۰ خانواده از کرونا داغدار می‌شدند اما امروز آمار کرونا در کشور صفر است؛ هرچند هم اکنون حتی در آمریکا روزانه تا ۶۰۰ نفر کشته می‌شوند.

رئیسی با تقدیر از کادر درمان کشور، گفت: کار این عزیزان مجاهدانه بود؛ زیرا از جان و زندگی خود گذشتند تا از جان مردم صیانت شود.

رئیس جمهور بیان داشت: در ابتدای دولت با کسری بودجه ۴۸۰ هزار میلیارد تومانی مواجه بودیم؛ آن زمان همه گفتند چه می‌توانید کنید؟ اما با افزایش تولید و فروش نفت بیشتر، بدون چاپ پول سال ۱۴۰۰ را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: همچنین هر ماه بین ۱۲ تا ۱۳ هزار میلیارد تومان هزینه‌های دولت گذشته را پرداخت می‌کنیم.

رئیسی با اشاره به فروش بیشتر نفت نسبت به دوره گذشته، بیان داشت: بدون اینکه پای قراردادی امضا کنیم و با همان وضعیت ثابت، صادرات نفتی را به حد قابل قبول رساندیم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با حضور در استان‌ها مسائل مردم را از نزدیک می‌بینم؛ می‌شود در تهران نشست و از راه دور گزارش دریافت کرد اما در میان مردم بودن تفاوت دارد و تا روزی که در دولت باشم، با مردم در ارتباط خواهم بود.

وی افزود: طی ۳ ماه آخر سال ۱۴۰۰، رشد اقتصادی را از ۴ دهم درصد به بیش از ۴ درصد رساندیم لذا می‌توان با مراقبت و پیگیری، زمینه رشد اقتصادی را فراهم کرد.

رئیسی با تاکید بر اینکه باید تورم مهار شود، گفت: از شرایط مردم در شهر و روستا با خبرم؛ هیچ شب و ساعتی از زندگی مردم غفلت نمی‌کنیم.

رئیس جمهور گفت: شرایط جهانی نیز در ابتدای دولت بر ما تحمیل شد لذا حتی پیش از جنگ اوکراین قیمت مواد اولیه تا ۶۵ درصد رشد کرده بود.

وی افزود: امروز سرمایه بزرگ دولت پشتیبانی ملت است؛ لذا هر کاری که برخی معتقدند ممکن نیست، با حمایت مردم و تبعیت از رهبری ممکن می‌سازیم.

رئیسی با تاکید بر اینکه راه حل تمام مشکلات کشور در داخل وجود دارد، بیان داشت: آینده کشور را بسیار روشن و درخشان می‌بینم.

رئیس جمهور در ادامه به اذعان استکبار جهانی در خصوص شکست پیرامون فشار حداکثری به مردم ایران اشاره داشت و تصریح کرد: این به معنای پیروزی بزرگ ملت ایران است.

وی افزود: ما به دشمنان می‌گوئیم که زبان زور برای ملت ایران جواب نخواهد داد.

رئیسی گفت: در این جنگ اقتصادی و رسانه‌ای که دشمن به دنبال ناامیدی مردم است، باید از طریق جهاد تبیین جلوی آن بایستیم.

وی در پایان تاکید کرد: در کشور ۵۰ سال پروژه نیمه تمام داریم؛ اما اولویت‌ها را شناسایی کرده تا به اتمام برسانیم.

۱۱:۵۱ رئیسی در بازدید از پتروشیمی: استقلال اقتصادی موجب افزایش مقاومت می‌شود

کشوری می تواند مستقل باشد که دستش جلوی بیگانگان دراز نباشد/ به دنبال عادلانه کردن دستمزدها و مهار تورم هستیم
[کلیک و کشیدن برای جابجایی]

 حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنج شنبه در نخستین برنامه کاری خود در بجنورد، در جمع کارگران پتروشیمی خراسان حضور یافت.

رئیس جمهور در این بازدید ضمن استماع نظرات کارگران، اظهار کرد: توسعه پتروشیمی نیازمند کار جهادی و انقلابی است.

وی افزود: تلاش شما کارگران و کارکنان این واحد تولیدی برای کشور قدرت، امنیت و عزت ایجاد می‌کند.

رئیسی گفت: با استقلال اقتصادی و تولید عالی، دیگر دست کشور جلوی بیگانگان دراز نخواهد بود و در مقابل تکانه‌های اقتصادی مقاوم هستیم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: گام‌هایی همچون جایگزینی پساب به جای آب شرب که در حال حاضر در این واحد تولیدی استفاده می‌شود، افزایش تولید و اشتغال و حل مشکل مسکن کارگران برای توسعه این واحد تولیدی لازم و ضروری است.

رئیس جمهور همچنین بر ضرورت استفاده از نیروی بومی در طرح توسعه پتروشیمی خراسان تاکید کرد.

۱۱:۴۱ ورود وزیر نیرو به فاروج

۱۱:۲۶ وزیر بهداشت: سقف پرداختی به پزشکان متخصص در مناطق محروم حذف شد

بهرام عین اللهی صبح پنج شنبه در حاشیه بازدید از مرکز جامع سلامت غلامان اظهار کرد: مصوبات مناسبی را در خصوص خراسان شمالی داریم که در حوزه‌هایی همچون ارتقا بیمارستان‌ها و ارتقا خانه‌های بهداشت خواهد بود.

وزیر بهداشت ادامه داد: خراسان شمالی از استان‌هایی است که محروم تلقی می‌شود لذا رسیدگی بیشتری را می‌طلبد

وی افزود: برای مناطق محروم برای نخستین بار بسته‌های جدیدی را تعریف کردیم تا نیروی متخصص بیشتری را بتوانند جذب کنند.

عین اللهی تصریح کرد: سقف پرداختی به نیروهای متخصص در مناطق محروم برداشته شد؛ لذا هر چقدر کار انجام شود پرداختی صورت خواهد گرفت.

وزیر بهداشت در خصوص پایگاه جامع سلامت منطقه غلامان نیز گفت: متأسفانه این مرکز شبانه روزی نیست که از این پس شبانه روزی خواهد شد.

۱۰:۵۴ بازدید وزیر کشور از سوله مدیریت بحران بجنورد

کشوری می تواند مستقل باشد که دستش جلوی بیگانگان دراز نباشد/ به دنبال عادلانه کردن دستمزدها و مهار تورم هستیم

احمد وحیدی صبح پنج شنبه از سوله مدیریت بحران شهرستان بجنورد بازدید کرد.

در این بازدید کمبودها و نقاط ضعف سوله مدیریت بحران بجنورد بررسی شد.

بناست امکانات و تجهیزاتی پس از سفر در اختیار سازمان مدیریت بحران خراسان شمالی قرار بگیرد.

۱۰:۵۱ ورود وزیر بهداشت به راز و جرگلان

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیست و هفتمین دور از سفرهای رئیس جمهور و هیئت دولت صبح امروز به شهرستان راز و جرگلان سفر کرد.

دیدار با خانواده شهدا، بازدید از طرح‌های بهداشتی و درمانی و حضور در شورای اداری شهرستان راز و جرگلان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های وزیر است.

۱۰:۴۷ بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع چغندر قند حصار گرمخان

۱۰:۲۲ وزیر راه: ۴ هزار میلیارد برای راهسازی خراسان شمالی مصوب شد

کشوری می تواند مستقل باشد که دستش جلوی بیگانگان دراز نباشد/ به دنبال عادلانه کردن دستمزدها و مهار تورم هستیم

رستم قاسمی صبح پنج شنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های راهداری خراسان شمالی اظهار کرد: ۴ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های راهسازی خراسان شمالی تخصیص خواهد یافت.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: این اعتبار باعث ارتقا شاخص‌های این حوزه خواهد شد.

وی افزود: هزار میلیارد تومان از این اعتبار در راه‌های روستایی هزینه خواهد شد.

قاسمی بیان داشت: مسئولان خراسان شمالی با روحیه جهادی و اعتبار تعلق یافته می‌توانند شرایط استان در بخش راه را تغییر دهند.

وزیر راه و شهرسازی در انتها روند طرح نهضت ملی مسکن در خراسان شمالی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: اکنون ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی در دست اجرا است.

۱۰:۱۰ دیدار مردمی وزیر کشور در بجنورد

کشوری می تواند مستقل باشد که دستش جلوی بیگانگان دراز نباشد/ به دنبال عادلانه کردن دستمزدها و مهار تورم هستیم

دیدار مردمی وزیر کشور در بجنورد

۹:۵۴ ورود وزیر جهاد کشاورزی به مانه و سملقان

۹:۵۲ عملیات اجرایی احداث ۶۰ کیلومتر راه روستایی خراسان شمالی آغاز شد

 رستم قاسمی صبح پنج شنبه پروژه‌های راهداری خراسان شمالی را افتتاح کرد.

وزیر راه و شهرسازی با حضور در آئین افتتاح ۱۱۵ میلیارد تومان پروژه اجرا شده در سال جاری، این پروزه ها را رسماً به بهره برداری رساند.

این پروژه‌ها شامل ۷۷ کیلومتر راه روستایی و بهسازی روکش راه و سه پل و رفع سه نقطه پرتصادف بود.

همچنین عملیات اجرایی ۱۵۵ میلیارد تومان پروژه عمرانی شامل احداث ۶۰ کیلومتر راه روستایی و بهسازی روکش ۱۵۰ کیلومتر راه آغاز شد.

۹:۱۵ ورود وزیر راه به اسفراینج

کشوری می تواند مستقل باشد که دستش جلوی بیگانگان دراز نباشد/ به دنبال عادلانه کردن دستمزدها و مهار تورم هستیم

وزیر راه و شهرسازی وارد شهرستان اسفراین شد

۹:۱۵ رئیس جمهور: پروژه‌های نیمه تمام خراسان شمالی مردم را رنج می‌دهد

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به خراسان شمالی اظهار کرد: اگر چه از تأسیس استان خراسان شمالی سال‌ها می‌گذرد اما به علت برخی محرومیت‌ها همچنان شرایط یک استان را ندارد.

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم توجه خاص به خراسان شمالی، ادامه داد: پروژه‌های نیمه تمام یکی از مشکلات خراسان شمالی است که مردم را رنج می‌دهد.

وی افزود: در دولت به دنبال کلنگ زنی پروژه جدید نیستیم بلکه به دنبال اتمام پروژه‌های نیمه تمام هستیم.

وی کشاورزی، مرز مشترک با ترکمنستان و نیروی انسانی تحصیل کرده و کارآمد را از جمله مهمترین ظرفیت‌های خراسان شمالی بر شمرد و گفت: در شورای اداری استان این موارد را بررسی و تصویب می‌کنیم.

حجت الاسلام رئیسی گفت: مصوبات شورای اداری امروز پیگیری خواهد شد.

رئیس جمهور بیان داشت: مردمان خراسان شمالی خون گرم، پر تلاش و درخشان در عرصه‌های مختلف هستند؛ این مسئله وظیفه دولت نسبت به خراسان شمالی را سنگین می‌کند.

وی افزود: مسئله اشتغال در استان بسیار با اهمیت است.

رئیسی تصریح کرد: باید در خراسان شمالی با نیروی انسانی کارآمد، زمینه‌هایی فراهم کنیم تا تولید رونق یابد.

۸:۳۹ رئیس جمهور وارد خراسان شمالی شد

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    9 1
    افزایش 10 درصدی حقوق انجام می دهید. مالیات زیادتر می شود. به این می گویید عدالت؟ این عین عوام فریبی است. با گران شدن اجناس خرج مردم زیاد شده ولی درامد زیاد نشده. این ظلم است
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      1 2
      در عوض معیشت بدتر نشده در ضمن اون ده درصد باطل شد
    • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      1 1
      افزایش ده درصدی حقوق برای جلوگیری از جهش بیشتر تورم و افزایش اخذ مالیات از مالیات درروها اتفاقا کارهای درست دولت بود. در ضمن نادیده گرفتن افزایش ۶۰۰-۸۰۰ درصدی یارانه ها هم ظلم است هم عوام فریبی
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    6 7
    واردات اتوبوس دست دوم از اروپا معنای استقلال داره؟ شما ها هم غرب گدا از کار در امدید
    • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      3 1
      چون شد واردات شد غربگرا؟ از شرق بود جی؟
    • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      1 1
      نه، لابد تعظیم دولت قبل مقابل استکبار معنای استقلال داشت
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    1 1
    عجب آدمی
  • علی SG ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    3 0
    سیدجان اگر واقعاً دنبال عادلانه کردن حقوق‌ها هستی که ان‌شاالله حتماً هم هستی. تو رو به‌خدا فقط یه نگاه و مقایسه معمولی بین مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی با سایر بازنشستگان دولتی داشته باش
    • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      0 2
      حق با شماست . در مقایسه پرداختی مشمولان تامین اجتماعی و پرداختی سایر سازمانها ، دریافتی و مزایای تامین اجتماعی انصافا بیشتره
    • قلی IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      1 0
      دوست عزیز بازنشسته تامین اجتماعی 27درصد. بیمه پرداخته ولی کشوری 9درصد.ولی باز حقوق کشوری بیشتره
  • محمد IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    1 0
    با سلام خدمت رئیس محترم جمهور... با توجه به اینکه میدانم دنبال عدالت در پرداخت دستمزدها هستی از شما خواهش میکنم فیش‌های حقوق کارکنان هم سطح در مشاغل و ادارات و دستگاهای مختلف را نگاه کنی تا فقط تفاوت در پرداخت حقوق ها رو عینا مشاهده کنی که یک نمونه از اختلاف طبقاتی ایجاد شده همین بی عدالتی ها است...
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    2 1
    چاپ نکردن اسکناس، بی رونق کردن واسطه گری، پر جاذبه کردن تولید، مالیات پلکانی، مالیات بر املاک خالی، پایین آوردن سود بانکی، نظارت بر قیمت‌ها بصورت همزمان همزمان راهکار کمینه کردن تورم است.
  • DK ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    1 1
    بستگی داره تعبیر شما از عدالت چی باشه.
  • پیرمرد DK ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    1 1
    لجبازی و اصرار بر بی قانونی نامش عدالت شد؟.
  • پیرمرد DK ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    1 1
    لطفاً بازیهای سیاسی و ناکارآمدی خود را سر ما بازنشسته ها خالی نکنید.
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    1 0
    صنایع و مشاغل آزاد از تورم آسیب نمی بینند که سود هم می برند. زیرا موجودی کالایشان افزایش نرخ می گیرد و گردش پولشان افزایش می یابد. اعطای وام ارزان و بخشش یا تخفیف مالیاتی به آنان، هدردادن منابع مالی است و کسر بودجه و تورم به دنبال خواهد داشت
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      0 0
      منظور اینه که عدد و رقم کلی گردش پول با تورم زیاد میشه که درصد معینی از اون، سود هست. پس مقدار سود کل افزایش پیدا میکنه
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    0 1
    جناب رئیس جمهور؛ سود بسیاری از صنایع مثلا صنایع لبنی فوق العاده بالا و ناعادلانه ست. سازمانهای ناظر باید از حسابرسان خبره و پاکدست کمک بگیرند تا سود سرسام آوری که برخی صنایع و مشاغل روی قیمت تمام شده می کشند، محاسبه و تعدیل کنند. متاسفانه به رغم افزایش نرخها کیفیت، کمیت و قیمت کالاها (و خدمات) مورد دستکاری بیشتری قرار گرفته که افزایش کنترل، بازرسی و جریمه ها باید جلوی این اعمال ننگین و ضدملی را بگیرد
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    0 1
    این چه استقلالی هست که هنوز معیشتمان به دلار بسته و هر روز که کم و زیاد میشود هی اجناس گرونتر از قبل شده و مردم بیچاره این وسط داغونتر میشوند. ضمن اینکه در دولت قبل نوسان دلار وسیله ای برای کسب درآمد شده بود و هنوز هم متاسفانه رویه دولت قبلی دنبال میشود
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    1 0
    کلنگ نزدن پروژه جدید و اتمام پروژه های موجود تصمیم خیلی درستیه.
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      0 0
      مهمترین کار دولت در این برهه مهار تورم و حفظ ارزش پول ملی، نظارت بر کیفیت- کمیت- قیمت کالاها و خدمات، جلوگیری از قاچاق کالا خصوصا کالای استراتژیک مثل سوخت، آرد، دارو و نظارت هوشمند بر روابط بین بخش دولتی و خصوصی به منظور فسادزدایی است که برنامه ریزی برای انجام بهینه هر یک از این وظایف وقت کاملی از دولت محترم می طلبه. اما تکالیف فرعی بسیاری هست که وقت و تمرکز دولت روی وظایف اصلی اش رو می گیره، اینها هم در حکم کلنگ زنی پروژه جدید هستند
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      0 0
      متاسفانه باید پذیرفت که «تضاد منافع» می تونه علت اصلی عدم نمایش یک نظر باشه
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    0 0
    سلام دوستان. اخیرا بنظر میاد کار شما بیشتر شده.
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    0 0
    دقیقا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس