به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رییس مجلس در کانال تلگرامی خود نوشت:

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رییس مجلس در کانال تلگرامی خود نوشت: نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز، با کلیات طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره‌بهای املاک مسکونی موافقت کردند.

 این طرح که کلیاتش با ۱۱۴ رأی موافق، ۹۷ رأی مخالف، ۵ رأی ممتنع از ۲۲۴ نمایندۀ حاضر تصویب شده، برای بررسی جزئیات با دستور رئیس مجلس به کمیسیون عمران بازگشت.

 این طرح در کمیسیون عمران باید با پیش‌نویس قانون اجاره‌داری حرفه‌ای تا قبل زمستان بررسی شود و در بازۀ کوتاه کنونی، مصوبۀ سران قوا اجرا شود.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، گفت این طرح در کمیسیون عمران باید با پیش‌نویس قانون اجاره‌داری حرفه‌ای تا قبل زمستان بررسی شود و در بازۀ کوتاه کنونی، مصوبۀ سران قوا اجرا شود. توضیحات رئیس مجلس در این زمینه‌ را در ویدئوی زیر ببینید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    2 0
    اینهااگرتصویب هم نشودمالک ومستاجردراملاک باخودشان حل میکنند مهم پایین اوردن سودوام بانکی برای مسکن واجاره واعطای اسان وام بود که انجام ندادید
  • نقی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    0 0
    قیمت گذاری اجاره بها، طبق قانون تجارت بصورت یک پنجم قیمت روز متر مربع آن ملک ، بشکل رهن می باشد، و برای تبدیل مبلغ رهن، برای هر یک میلیون تومان ، سی هزار تومان می باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس