کد خبر 1390029
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
مجلس

اعضای هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و فرهنگی مجلس برای اجلاسیه سوم انتخاب شدند.

به گزارش مشرق، انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای سومین سال فعالیت مجلس یازدهم امروز برگزار شد و بر این اساس وحید جلال‌زاده به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.

همچنین با رأی اعضای کمیسیون، ابراهیم عزیزی نایب رئیس اول و عباس مقتدایی نایب رئیس دوم، ابوالفضل عمویی سخنگو، علی علیزاده و یعقوب رضازاده دبیران کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شدند.

بیشتر بخوانید:

مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنایع و معادن شد

«آقاتهرانی» در ریاست کمیسیون فرهنگی مجلس ابقا شد

همچنین انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم دوره یازدهم مجلس نیز برگزار و ترکیب اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون مشخص شد.

در جریان این انتخابات، مرتضی آقاتهرانی عنوان رئیس، بیژن نوباوه‌وطن نایب رئیس اول و سیدعلی یزدی‌خواه به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند.

همچنین سیدمجتبی محفوظی به عنوان دبیر اول و زهره‌سادات لاجوردی به عنوان دبیر دوم و احمد راستینه نیز به عنوان سخنگوی کمیسیون فرهنگی انتخاب شدند.

طاهری رئیس کمسیون صنایع و معادن شد

انتخابات هیات رئیسه اجلاسیه سوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (سه شنبه)برگزار شد که با انتخاب اعضا مصطفی طاهری به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب شد همچنین علی جدی به عنوان نایب رئیس اول و علی اکبر کریمی به عنوان نایب رئیس دوم کمیسیون صنایع و معادن انتخاب شدند.

همچنین با رأی اعضای کمسیون روح‌الله عباس‌پور به عنوان سخنگو و روح‌الله ایزدخواه به عنوان دبیر اول و معصومعه پاشایی به عنوان دبیر دوم انتخاب شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    0 0
    مرتضى آقا تهرانى !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس