پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی در دست‌اندازی دشمن به کشتی‌های ایران

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دست‌اندازی دشمنان به کشتی‌های ایرانی در کوتاه‌ترین زمان با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی همراه بوده است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، دریادار پاسدار تنگسیری در برنامه یادواره ۵۷ شهید مدافع حرم جامعه عشایری در شهرکرد، با ادای احترام ،سلام و درود به شهدای مدافع حرم و سید شهیدان مدافع حرم شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت یاد و خاطره ۵۷ شهید جامعه عشایری مدافع حرم و ۲۴۰۰ شهید استان چهارمحال و بختیاری و شهدای امنیت و با عرض سلام و ادب محضر رهبر معظم انقلاب ، به خانواده‌های شهدای والا مقام عشایر سلام و درود فرستاد .

وی گفت: ملت عزیز ایران اسلامی به عملیات روانی رسانه های دشمن توجه نکنند، ما امروز اگر با هم باشیم و در راه اسلام ناب پشت سر ولایت قدم برداریم دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

سردار تنگسیری ابراز داشت: من با اطمینان می گویم در تمام این عملیات های غرور آفرین ، شهدا برای موفقیت ما دائمأ دعا می کنند و ما را مورد حمایت و پشتیبانی می نمایند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، با اشاره به تأییدیه و اظهار رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از عملکرد دریادلان نیروی دریایی سپاه ابراز داشت: در حضور شما خانواده معظم شهدا و شهدای والامقام از عنایت ویژه حضرت آقا مقام معظم رهبری تشکر می کنم که در انجام وظیفه ای که ما برای توقیف نفتکش متخلف یونانی انجام دادیم سربازان فدایی خود در نیروی دریایی سپاه را به لقب « دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی» خطاب فرمودند که برای ما بالاترین مدال افتخار عمرمان محسوب می شود.

وی افزود: در همین یادواره شهدا و در محضر شهدا می گوییم ای فرمانده عزیز ، ما منتظر فرمانیم و هر لحظه دریادلان سپاه در خلیج فارس و هر نقطه مأموریت دریایی آماده جانفشانی برای حفظ عزت و اظهار نمودن غیرت ایرانی هستیم .

سردار تنگسیری گفت: ما در همه عملیات ها نماینده شما مردم غیور ایران اسلامی هستیم و تا آخرین نفس در مقابل هر تهدید کننده ای می ایستیم و از منابع و منافع ملت و نظام اسلامی دفاع می کنیم .

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دست اندازی دشمنان به کشتی های ایرانی در کوتاه ترین زمان با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی همراه بوده است.

سردار تنگسیری با تشکر از دست اندر کاران این کنگره گفت: امروز برای بنده افتخاریست که در این کنگره شرکت نمایم و امیدواریم در پیشگاه شهدا رو سفید باشیم.

وی گفت وصیت شهدا دفاع از ولایت فقیه بود، بیش از ۹۰ درصد شهدا توصیه به یاری اسلام و تبعیت از ولایت فقیه داشتند و تا زمانی که این رویکرد در بیم مردم ولایتمدار و بصیر ما باشد دشمنان نمی‌توانند فتنه انگیزی کنند و کاری از پیش ببرند.

فرمانده نیروی دریایی ادامه داد: در حصر آبادان عشایر با اسلحه خود وارد شدند و دفاع کردند و تنها خواسته شان تیر برنو بود، اما شجاعانه در کوی ذوالفقاری آبادان با کمترین امکانت جلو دشمن ایستادند.

وی گفت: امید دنیا امروز به ایران اسلامی است، اما رسانه‌ها و بوق های مسموم ملحد نمی‌گذارند این صدا فراگیر و طنین انداز شود.

وی با بیان اینکه شهدای ما حماسه‌هایی آفریدند افزود: حضرت آقا در ۲۵ تیر ۹۸ بعد از گرفتن کشتی نفتی ایران توسط انگلیس در جبل الطارق فرمودند: انگلیس خبیث دزدی دریایی می‌کند جمهوری اسلامی انشالله این خباثت را بی جواب نمی‌گذارند .

سردار تنگسیری ادامه داد: ما وقتی این پیام را شنیدیم از خدا خواستیم ما را در این امر ولی ، روسفید کند و به لطف خدا کمتر از ۲۴ ساعت روز جمعه کشتی انگلیسی در منطقه ما تخلفی کرد و یگان های مستقر در منطقه برای انجام عملیات در تماس آمادگی خود را اعلام کردند و با شجاعت تمام کشتی متخلف انگلیسی را متوقف کردند. البته ناو آمریکایی که این کشتی را پوشش امنیتی می‌داد به مقابله برخاست که با دستور جدی برای برخورد با آن ، نیروهای عملیاتی به سینه آن رفتند و با اخطار ما ، عقب نشینی کرد.

وی همچنین با یاد خاطره عملیات ۱۷ ربیع در سال گذشته گفت: نفت ما و کشتی ما را در ۷۵ مایلی جزیره جاسک دزدیدند ولی غیور مردان دریادل شما ملت قهرمان رفتند و هدایت کشتی را در دست گرفتند و کشتی را به لنگرگاه هدایت نمودند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: ناو های آمریکایی آمدند و مقابل کشتی نفتکش ایستادند اما با هجوم شناور های ما در مقابل ناو های آنها ،میدان معرکه را ترک کردند. بالگردها شان بلند شد و با اخطار ما نشستند. ناوچه هایشان آمدند اما با اخطار ما عقب نشستند.

سردار تنگسیری اضافه کرد: به برکت خون شهدای مقاومت، خداوند رعب و وحشت در دل دشمنان نهاده است.

وی با ابراز تشکر از رهبر انقلاب در حمایت از نیروی دریایی در رابطه با مصادره دو کشتی یونانی ادامه داد: در یک لحظه دو کشتی یونایی را توقیف کردیم و به جای یک کشتی دو کشتی را مصادره گرفتیم و به ساحل خود آوردیم.

تنگسیری افزود: در انتقال به آب های بندر عباس ناو های آمریکایی به مقابله با ما برخاستند اما با اخطار ما، عقب نشستد و رفتند.

وی افزود: کار با رسانه های ملحد نداشته باشید. این عزت و قدرت ایران است. وقتی که سرود فرمانده را به عشق امام زمان می خوانند این روح پاک شهیدان است و هر قدمی که بر می داریم غیر از خدا نمی بینیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    23 1
    درود وهزارن افرین
    • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      2 4
      باید هرچه زودتر وبه تعداد زیاد آواکس از روسیه بخریم آواکسها میتونن با بمباران هوایی شدید دشمن صهیونیست همه جا رو با خاک یکسان کنند وخاک اورشلیم رو به توبره بکشن و برگردن به کشور خرید آواکس از نان شب واجب آواکس آواکس آواکس
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      2 0
      همه میدونن خرید آواکس از روسیه اوجب واجب هست وبعد نصب بمبها ی سنگر شکن روی آواکسها برای بمباران شدید وگسترده وحمله به خاک دشمن فرضی رژیم صهیونیستی کودک کش اوجب واجب بعدی هست آواکس آواکس آواکس اوجب من واجب
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      2 1
      عمو پوتین زودتر آواکسها رو به ایران صادر کن
  • فرزاد DK ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    15 1
    دمتون گررررررررررررم خدا نگهدارتون
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      1 0
      آواکس آواکس آواکس اوجب واجب
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    12 1
    دربرابر دشمن مغرور ومتکبر باید با تکبر وغرور حرف زد وراضی کننده است
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      1 0
      همه میدونن خرید آواکس از روسیه اوجب واجب هست
  • غ ش IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    1 2
    من بعنوان یک ایرانی احساس غرور می کنم .
  • حسین IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    1 1
    فرمانده عزیز کلامتون درست ومتین ولی متعجبیم چرا حصر دو خودروساز ایران خودرو وسایپارو هیچکس نمیتونه بشکنه
  • فرزاد IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    0 2
    اینها را مقایسه کنید با زمان قاجار که وقتی هرات را پس گرفته بودیم با تهدید دولت استعماری انگلیس که کشتیهایش را به سواحل جنوب ایران فرستاد مجبور شدیم دوباره هرات را واگذار کنیم. کسانی که میخواهند ببینند اقتدار یعنی چه؟ این وقایع دوران قاجار و زمان کنونی را با هم مقایسه کنند.
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    3 1
    اگر جرات دارید پاسخ حملات اسراییل به پارچینو بدید که جمعه دوباره انجام شد
    • محمد IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      1 2
      پاسخ داده شده ولی برخی نمیخواهند ببینند...!!!!
    • محمد IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      3 1
      پاسخ داده شده ولی برخی نمیخواهند ببینند...!!!!
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    2 3
    اگر امریکا بخواهد جدی باشد نمی توانید حتی یک قایق ماهی گیری را هم بگیرید
    • محمد IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      2 1
      دوران لولوخورخوره تمام شده ، وقتی به موشک های ویران کننده عین الاسد جرات پاسخ نداشت در خلیج فارس که هیچ غلطی نمیتواند بکند ... فقط پول میدهد تا مزدورانش در فضای مجازی سیاه نمایی کرده و مردم را بترسانند ...
  • محسن IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    1 1
    « دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی» شایسته شماست. لقبی بزرگ . سلامت و موفق باشید حاج علی رضای عزیز و محبوب دلها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس