امنیت پایدار خلیج فارس و تنگه هرمز خط قرمز ماست

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: برای برقراری ثبات امنیت در جغرافیای خلیج فارس و تنگه هرمز با هیچ کس تسامح نمی کنیم.

به گزارش مشرق، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، در جمع برخی مسئولین و فرماندهان مناطق و پایگاه‌های مستقل نیرو دریایی سپاه با تبریک سالروز میلاد با سعادت امام زمان حضرت بقیة الله الأعظم (عج) و شکر توفیق پاسداری، گفت: رزمنده جهادی و انقلابی در هر زمان و مکان موظف است و تکلیف دارد تا آخرین نفس برای دفاع همه جانبه از منافع و منابع نظام مقدس جمهوری اسلامی مجاهدت کنند، همیشه با هوشیاری و بیداری کامل، تحرکات دشمنش را رصد کند.

بیشتر بخوانید:

گزارش دریادار تنگسیری درباره مقابله با کرونا

وی ادامه داد: دفاع ما یک دفاع هجومی است و برای دفاع، اگر حرکت تهدیدآمیزی از دشمنان انقلاب سربزند، مبدأ آن تهدید را نابود کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دشمنان همیشه به دنبال فتنه انگیزی و ضربه زدن هستند و ما بدون اینکه گرفتار غرور و غفلت شویم، باید همواره آمادگی و توان رزمی خود را بالا ببریم تا از حریم حرم جمهوری اسلامی با صلابت حفاظت و صیانت کنیم.

سردار تنگسیری افزود: ما با امام و شهدا پیمان بسته‌ایم تا آخرین نفس پای علم اسلام و دین خدا می‌مانیم و در کنار ملت عزیزمان در مسیر گام دوم انقلاب مصمم‌تر از همیشه برای تحقق تمدن نوین اسلامی و آماده سازی برای طلوع خورشید ولایت حضرت بقیة الله (ارواحنا فداه) در مسیر ولایت بمانیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: همه رزمندگان و فرماندهان در نیروی دریایی سپاه از ستاد فرماندهی گرفته تا آخرین رده عملیاتی، صحنه رویارویی را خوب ارزیابی کنند، با چشمان بیدار تحرکات دشمن را رصد و لحظه‌ای از عداوت دشمن غافل نشوند.

وی یادآور شد: بحمدالله با توکل بر خدا بعد از هشتمین مرحله الحاق تجهیزات تخصصی زیرسطحی، شناورهای تندرو و تجهیزات پهپادی سطح اشراف هوشمند بر خلیج فارس، تنگه هرمز و شمال اقیانوس هند ارتقا و ارتفاع پیدا کرده و دشمن غدار لحظه‌ای خواب راحت نخواهد داشت.

در پایان، دریادار تنگسیری با تأکید بر حفظ امنیت پایدار در پهنای خلیج فارس و تنگه هرمز تاکید و اظهار داشت: همیشه اعلام کردیم تأمین امنیت خلیج فارس بر عهده کشورهای منطقه است و بیگانگان باید زودتر این منطقه را ترک کنند، وجود وحدت بین کشورهای اسلامی منطقه، نشان دهنده ثبات امنیت پایدار است و امنیت آن برای ما خط قرمز است و برای برقراری ثبات امنیت در جغرافیای خلیج فارس و تنگه هرمز با هیچکس تسامح نمی‌کنیم و اگر کسی بخواهد نقشه شومی یا فتنه‌ای برای خدشه به امنیت کشورمان طراحی کند تار و پود آن نقشه شوم را از هم گسسته و متلاشی می‌کنیم.

منبع: سپاه نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    0 0
    همین که از معرب اصطلاح یونانی پارس استفاده میکنید گویای اینه که شما اصن ایرانی نیستی . ی سند بیارید که ساسانیان به این خلیج میگفتن خلیج فارس . شاید رومی ها میگفتن اما ایرانی ها به خودشون نمیگفتن فارس جز این دری زبانهای افغانی که اسم فارس رو چسبوندن به زبانشون تا ایران رو بالا بکشن
  • DK ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    0 0
    استراتژی ما در خلیج فارس تا تنگه هرمز خوبه و اون سه تا کشتی که سپاه کار میکنه هم خفنه ولی خارج از تنگه در آب های بین المللی بدجور زیر ساخت و اینا کم داریم! کاش در سیستان یه ابر پروژه اجرا بشه برای نیروی دریایی ارتش تا از این وضع خارج بشیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس