کد خبر 1389622
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
پاساژ لیدومای تهران دچار حریق شد

دقایقی پیش حریقی در مجتمع تجاری لیدوما در تهران مشاهده شده است.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام برخی منابع دقایقی پیش حریقی در مجتمع تجاری لیدوما واقع در میدان صنعت، بلوار فرحزادی، جنب میلاد نور مشاهده شده است.

تیم‌های اورژانس و آتش نشان برای بررسی حادثه به محل اعزام شده اند.

پاساژ لیدومای تهران دچار حریق شد +عکس

سخنگوی سازمان اورژانس درباره این حادثه گفت: تاکنون دو آمبولانس به محل حادثه اعزام شده، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز در حال اعزام به محل حادثه است.

مجتبی خالدی افزود: ساختمان در حال تخلیه است و حادثه تا این لحظه مصدومی نداشته است.

وی با بیان اینکه یکی از مخاطرات، حضور مردم در محل حادثه است، از مردم درخواست کرد از حضور در اطراف ساختمان خودداری کنند.

جلال ملکی در خصوص جزئیات حادثه حریق مجتمع تجاری لیدوما گفت: ضلع جنوبی این پاساژ از قسمت نما دچار حریق شد و از طبقه سوم چهارم به بعد نما دچار آتش‌سوزی شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در طبقه هشتم که یک تالار وجود داشت، آتش به داخل کشیده شده بود و بخش زیادی از این تالار شعله‌ور شده بود و همچنین تعدادی از مغازه‌های پایین دچار حریق شده بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان از طریق نردبان‌ها و لوله‌کشی عملیات اطفا را آغاز کردند و حجم دود زیادی در ساختمان انباشته شده است.

ملکی عنوان کرد: همزمان با خارج کردن نفرات گرفتار، عملیات اطفا آغاز شد و در حال حاضر مدت زیادی است که آتش کاملاً خاموش شده و آتش‌نشانان در حال خارج کردن دود و ایمن‌سازی هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ نفر توسط آتش‌نشانان از محل خارج شدند و چند نفری دچار دودگرفتگی شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از سرایت آتش به بخش‌های دیگر جلوگیری شده است، گفت: پرسنل ساختمان نیز در دقایق اولیه کمک‌های اولیه را انجام داده بودند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • منصور IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    0 0
    میگم مثل آتش سوزی ای اسرائیل اتفاقیه!!! یا اتصالی برق بوده؟
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    1 0
    زیر پوست شهر چه خبر است... خدایا نگاهی... سردار سلیمانی یادت گرامی... از زمین جز سلب آرامش خبری نیست، از آسمان چه خبر.‌‌‌..؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس