کد خبر 1389314
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
قیمت گوشت

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه افزایش قیمت گوشت قرمز غیرمنطقی است، گفت: با اقداماتی که مدیریت پشتیبانی امور دام کشور انجام می‌دهد قیمت گوشت قرمز در بازار متعادل می‌شود.

به گزارش مشرق، محمد قربانی در پاسخ به اینکه چرا قیمت گوشت قرمز در بازار افزایش یافته است، اظهار داشت: افزایش زیاد قیمت گوشت قرمز غیر منطقی است و با اقداماتی که وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌دهد قیمت ها برمی‌گردد.

معاون امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه وابستگی قیمت گوشت قرمز به ارز ۴۲۰۰ تومانی کم است، افزود: شاید انتظار افزایش ۷ تا ۱۰ درصدی قیمت گوشت می‌رفت اما جهش قیمت در بازار غیر منطقی است.

بیشتر بخوانید:

قیمت گوشت قرمز در بازار +جدول

وی اضافه کرد:‌ از ابتدا هم تصور می‌شد با اجرای حذف یارانه‌ها،‌ شوک اندکی به غیر از چهار قلم کالا در بازار برای سایر کالاها وجود داشته باشد اما این افزایش مقطعی و کوتاه مدت خواهد بود.

معاون امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: با اقداماتی که مدیریت پشتیبانی امور دام کشور برای تامین نهاده و خرید تولیدات آنها انجام می‌دهد قیمت گوشت قرمز در بازار متعادل می‌شود.

 قیمت گوشت ران گوساله در بازار به کیلویی ۲۱۰ هزار تومان و ران گوسفند کیلویی ۱۹۰ هزار تومان به فروش می‌رود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی با غیرت IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    4 0
    قیمت سرسام اور گوشت باعث شده که کمتر کسی گوشت قرمز مصرف کند در نتیجه گوشتها روی دست قصابان باقیمانده و تبدیل به "گوشت کبود" شده اند و تاریخ مصرف هم که ندارند. معلوم نیست که این گوشتهای مانده کبود شده به چه مصرفی میرسند؟ گیلاس هم مانند گوشت کیلوئی 100 هزار تومان است و کمتر کسی رغبت به خریدن دارد و میماند روی دست میوه فروش گرانفروش.
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    1 0
    جلو صادرات و قاچاق گوشت ایران رو بگیرید! وقتی خودمون کمبود شدید داریم،چرا برای اون کشورها باید صادر کنیم،یا بیان قاچاق کن! اونم حیوانات ماده! ظاهرا بدجوری تغذیه ایران برای امریکا و غرب مهم شده! و می ببین ات اشغالشون زاید در ایران همگیر نشده! که در نتیجه بدنشون پر از امراض و بیماری بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس