نگرانی اسرائیل درباره سفر اتباع این رژیم به امارات، بحرین، اردن و مصر

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که علاوه بر ترکیه، مقامهای امنیتی این رژیم درباره سفر اتباع خود به مصر، امارات، اردن و بحرین نیز نگرانی دارند.

به گزارش مشرق، روزنامه تایمز اسرائیل با اشاره به افزایش احتمال انتقام گیری ایران، از نگرانی مقامات ارشد رژیم صهیونیستی درباره سفر اتباع این رژیم به برخی کشورهای منطقه از جمله امارات، بحرین، اردن و مصر علاوه بر ترکیه خبر داد.  

مقامات رژیم موقت صهیونیستی طی روزهای گذشته از شهروندان خواستند که فوراً  شهر «استانبول» را ترک کنند و در سفرهای غیرضروری به دیگر مناطق ترکیه تجدید نظر کنند. آن‌ها مدعی هستند که عوامل ایرانی آماده ربودن یا کشتن اسرائیلی‌ها در آنجا هستند زیرا تهران به دنبال انتقام از اقدامات این رژیم علیه ایران طی هفته‌های اخیر است.

به دنبال رسانه‌ای شدن دست داشتن تل‌آویو در ترور شهید «حسن صیاد خدایی»، مقام‌های این رژیم در پی هراس از اقدام ایران برای گرفتن انتقام خون این شهید، به اتباع خود درباره سفر به کشورهای منطقه بارها هشدار داده‌اند.

براساس این گزارش، کانال ۱۳ و رایو ارتش رژیم صهیونیستی هر دو بدون ذکر نام منابع خود از قول منابع ارشد امنیتی نوشتند که تهدیدات امنیتی علیه اتباع اسرائیلی ممکن است به زودی پدیدار شود. 

یک منبع دیپلماتیک ناشناس به این دو رسانه گفته: «من به اسرائیلی‌ها توصیه می‌کنم به چنین کشورهایی نروند و اگر رفتند باید مراقبت بیشتری از خود داشته باشند».

این درحالیست که روز یکشنبه اعلام شد که «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی قرار است روز پنجشنبه برای سفری کوتاه به ترکیه سفر کند و با مولود چاووش اوغلو همتای ترکیه ای خود دیدار کند.

کانال ۱۳ روز یکشنبه بدون ذکر منبع گزارش داد، مقامات امنیتی اسرائیل در روزهای اخیر به ترکیه رفته و «اطلاعات بسیار دقیق» که به ادعای خودشان درباره طرحهای ایران برای ضربه به رژیم صهیونیستی در ترکیه در اختیار دارد را با همتایان ترک خود در میان گذاشته اند.

گفته می شود در حال حاضر حدود ۲۰۰۰ شهروند صهیونیستی در ترکیه هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    0 1
    همین امروز تصویر حملشون دوبا ه به داخل ایران پخش شد
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    1 0
    لعنت بر صهیونیست های جنایتکار خبیث ، پس کی بکش بکش راه میوفته خیلی وقته منتظریم
  • ... IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    0 0
    ایران مثل جهود جماعت نیست که بیگناه رو بکشه اینا دارن ایران هراسی راه میندازن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس