هشدار احتمال سیلاب در شمال شرق تهران/مردم از مسیل ها دور شوند

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به احتمال سیلاب در مسیل های شمال شرق استان هشدار داد و گفت: این مخاطره از عصر فردا (دوشنبه) آغاز و به مدت ۲۴ ساعت ادامه دارد.

به گزارش مشرق، حامد یزدی عصر یکشنبه در جمع به خبرنگاران اظهار داشت: طبق اعلام هواشناسی از عصر دوشنبه ۳۰ خرداد ماه تا پایان روز سه شنبه ۳۱ خرداد ماه شاهد رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در مناطق مستعد تگرگ به ویژه در ارتفاعات شرقی استان تهران خواهیم بود.

وی با اشاره به احتمال وقوع صاعقه، آب گرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها در ارتفاعات و دامنه شمالی و شمال شرقی استان تهران گفت: با توجه به اعلام هواشناسی احتمال آسیب به محصولات کشاورزی در اثر تگرگ و وزش باد وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با تاکید بر اتراق نکردن در کنار رودخانه‌ها و تردد از حاشیه مسیل‌ها، گفت: از مردم می‌خواهیم طی فردا و سه شنبه از مسیل‌ها دور باشند.

وی گفت: در خصوص احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر کوچ‌رو چرای دام و پرواز گلایدرها نیز توجه لازم توصیه می‌شود.

یزدی مهر با بیان اینکه با وزش باد شدید در نقاط مستعد خیزش گرد و خاک شاهد کاهش کیفیت هوا خواهیم بود، افزود: در خصوص احتمال شکستن درختان فرسوده، آسیب به سازه‌های موقت و سقوط تابلوهای تبلیغاتی نیز توصیه می‌شود که افراد تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس