کد خبر 1389122
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
بازیکنی که گل‌محمدی باید به خاطرش پاسخگو باشد/ پرداخت یورویی برای هیچ

یکی از بازیکنان پرسپولیس در شرایطی جدا شد که در طول دو سال حضور در جمع سرخپوشان، کار مثبتی برای تیم انجام نداد.

به گزارش مشرق، مهدی مهدی‌خانی بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس از جمله نفراتی بود که پس از حضور یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس به جمع سرخپوشان اضافه شد.

این بازیکن در شرایطی به جمع سرخپوشان پیوست که با درخشش در تیم جوانان ایران از نیروی‌زمینی به پدیده مشهد منتقل شد و در ترکیب این تیم هم عملکرد خوبی داشت تا با توجه به سن و سالش به تیم واراژدین کرواسی که به تازگی به لیگ دسته اول این کشور آمده بود، منتقل شود.

مهدی‌خانی اما در فوتبال اروپا نتوانست چندان موفق باشد و تقریبا در این تیم نیمکت نشین بود.

در اوایل لیگ بیستم و زمانی که پرسپولیس با مشکل گلزنی مواجه بود و عیسی آل کثیر هم دوران محرومیت را سپری می‌کرد، گل‌محمدی به فکر جذب مهدی‌خانی افتاد. او به در شرایطی به پرسپولیس پیوست که باشگاه مبلغ ۵۰ هزار یورو بابت صدور رضایتنامه او به تیم کروات پرداخت کرد و قرارداد ۲ ساله‌اش نیز در مقایسه با قرارداد سایر بازیکنان هم سن و سالش به شکل قابل توجهی بالاتر بود.

آن هم به خاطر اینکه یحیی گل‌محمدی روی جذب او تاکید داشت. مهدی‌خانی به پرسپولیس پیوست اما به یک نیمکت‌نشین تبدیل شد و در خیلی از مسابقات حتی در فهرست تیم هم قرار نداشت. در این شرایط، گل‌محمدی باید پاسخگو باشد که چرا به جذب بازیکنی تاکید داشت که برای خرید او باشگاه مجبور به پرداخت یورو شد اما او هیچ کارایی برای سرخپوشان نداشت.

در نهایت مهدی‌خانی بدون عملکرد مثبت و با وجود هزینه بالا از جمع سرخپوشان جدا شد

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    5 0
    پدیده کجا رفت؟
  • zohreh IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    2 2
    پرسپولیس را انداخته اند جلو اما بهترین بازیکن ها را برای الاستقلال گرفته اند. سروش رفیعی مرتضی پورعلی گنجی وحید امیری عالیشاه بیراوند تیم پیرمردها را تشکیل داده اند. البته ضربه اصلی به پرسپولیس را درویش الاستقلالی با کمک وزیر سجادی و فدراسیون ۀبی می زند. هوادران همه سراسر کشور از خریدها ناراحتند و نیاز به اعتراض سراسری داریم. بازیکن مثل مهدی پور صالح حردانی زبیر نیک نفس بگیرید.
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    3 0
    با پولی به گل محمدی داده شده و دردسرهای که با کنار گذاشتن بازیکنان و جذب بازیکنان جدید و.... چقدر هزینه تراشی شده بهتر بود گلمحمدی شر از سر پرس پولیس می کند تا خسارت بیش از این نشود
  • مشرق مرد باش کامنت بزار IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    0 0
    دلت خوشه آب از آب تکون نمیخوره
  • AU ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    0 2
    دادش لنگیم کسی نگفته چرا بازیکن جوان یا گران خریده خوب گوش کن میگن چرا یورو خارج کرده برای این بازیکن ولی حتی یک بازی هم بهش نداده که این کار مشکوک به فساد است مشکوک به پولشویی ودلال بازی
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    1 0
    گل محمدی بازیکن خراب کنه اگر برانکو بود اینها برای خودشون یلی میشدن
  • zohreh IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    0 1
    برانکو را بیرون کردند تا الاستقلال مافیا کاجی کیسه دوچرخه سواران جام بگیرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس