کد خبر 1389008
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
مالدینی در آستانه جدایی از میلان

اسطوره فوتبال میلان از عملکرد مدیران این باشگاه دلخور شده و هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده است.

به گزارش مشرق، «رناتو سانچس» یکی از بازیکنان مورد نظر آ.ث میلان در نقل و انتقالات تابستانی بود. اما به نظر می‌رسد قهرمان سری آ ایتالیا در رقابت با پاریسن‌ژرمن برای جذب این بازیکن ناکام بماند.

پیشنهاد میلان به باشگاه لیل ۱۵ میلیون یورو بود اما حالا خبر می‌رسد که پاریسن‌ژرمن حاضر شده ۳۰ میلیون یورو برای این بازیکن بپردازد. مالکین تیم ایتالیایی هم تمایلی برای پرداخت چنین مبلغی ندارند بنابراین بعید است شانسی برای خرید سانچس داشته باشند.

پیش از این میلان با «سون بوتمن» مدافع لیل هم توافق کرده بود ولی وقتی پای پیشنهاد تیم نیوکاسل به میان آمد، همه چیز تغییر کرد.

رسانه‌های ایتالیایی خبر داده‌اند که این وضعیت باعث بالا رفتن تنش در پشت صحنه باشگاه شده است. «پائولو مالدینی» اسطوره باشگاه که به عنوان مدیر ورزشی میلان فعالیت می‌کند و نقش پررنگی در قهرمانی این فصل تیم داشت همراه با «ریکی ماسارا» دیگر مدیر این باشگاه فقط تا ۱۱ روز دیگر قرارداد دارند و هنوز هم آن را تمدید نکرده‌اند.

مالکین باشگاه حاضر نیستند بودجه تیم را بالا ببرند و مالدینی هم از اینکه تلاش شش‌ماهه‌اش برای خرید سانچس بی‌نتیجه مانده اصلا راضی نیست.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس