محمد اسلامی

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه بردن پرونده هسته‌ای ایران ‌به شورای حکام تست آخر دشمنان بود، گفت: ‌به صورت کاملا "حقوقی و قانونی" پاسخ آنها را دادیم.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی  با بیان اینکه سازمان‌های بین‌المللی نباید از قدرت خود سوءاستفاده کنند، اظهار داشت: آنچه مهم بوده آن است که دنیا بداند ایران سه درصد از ظرفیت هسته‌ای دنیا را دارد اما بیش از ۲۵ درصد از بازرسی‌ها از ایران انجام شده است.

وی با بیان اینکه باید بررسی کرد کشورهایی که هیاهو و جنجال علیه ایران راه‌اندازی می‌کنند چه میزان بازدید از مراکز هسته‌ای آنان صورت می‌پذیرد، افزود: همین معاهده اخیر که بین فرانسه و استرالیا امضا شده در آن فرآوری پلوتونیوم صورت می‌گیرد و در زمینه بازفرآوری سوخت بوده و همان مسیر نظامی است؛ آیا نسبت به این کشورها حساس نیستند؟

بیشتر بخوانید:

آمریکا به رفتار غیرسازنده ادامه دهد، با پاسخ متناسب ایران مواجه می‌شود

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه این اقدامات در راستای سیاست فشار روانی، سیاسی و فشار حداکثری علیه ملت ایران است، ابراز داشت: دشمنان در واپیس نفس‌های خود، تست آخر خود را انجام دادند و پرونده ایران را به شورای حکام بردند که ‌به صورت کاملا "حقوقی و قانونی" پاسخ آنها را دادیم و اگر می‌خواهند ‌به معاهده پایبند باشند، هر آنچه در آنجا توافق شده عین همان "نه کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر" می‌تواند اجرا شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    7 1
    دقیقا !!!!! البته فرقی نمیکنه چه زمان ظریف وچه الان ،همون مدیران میانی سرجاشون هستند، هرقدر دشمن لگد بزنه،ما همچنان دم از مذاکره وبسته جدیدی و....میزنیم وانرژیمون رو برای هیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ دیگری،صرف میکنیم.
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      6 0
      دولت و مجلس انقلابی زیر باز توافق و برجام پلاس نخواهند رفت.
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      1 0
      برجام یک مصیبت عظمی بود. نه میشد آن را ادامه داد و نه می شود از آن بیرون آمد چون در هر دو صورت متضرر می شویم. اگر ترامپ یک کار خوب کرده باشد آن هم همین خروج از برجام بوده است . هر چند رو ح ا نی بموقع عکس العمل نشان نداد و به ضرر روی ضرر ادامه داد. ولی الآن بهترین کار برای خلاصی از برجام ادامه مذاکره با رعایت شدید خطوط قرمز ایران حتی سرسختانه تر از آن برای جلوگیری ازسواستفاده غربیها است در عین حال کار اصلی عبارت است است از خنثی سازی تحریمها که سلاح تحریم را اولا بی خاصیت ثانیا یخ جلوی آفتاب خواهد کرد.و مهمتر اینکه ما هم از برجام بیرون نیامده ایم و هم عملا برجام دیگر نمی تواند دست برنامه هسته ای را بسته نگه دارد و ضمنا ما در منظر افکار عمومی مقصر نخواهیم بود. دولت باید سرسختانه در مذاکره حاضر باشد ولی کار اصلی همان خنثی سازی تحریمهاست که باید با جدیت دنبال شود همینطور رسیدگی به کسانی که شرایط معیشتی مناسبی ندارند این شرایط با جدیت دنبال شود بعد از مدتی نه طولانی شرایط خوب خواهد شد الحمد لله شرایط هم بگونه شده است که با بالا رفتن قیمت نفت شرایط هم از لحاظ فروش هم از نظر قیمت به نفع ما در جریان است.خدا رو شکر
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    4 0
    برجام خسارت محضه؟!
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      7 0
      برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ برجام = خیانت بزرگ
  • GB ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    2 0
    مقصر شما هستید که اجازه بازرسی نیدهید. انها کارخودشان را نیکنند و دولت های ما با بی عرضگی کامل در خدمت انان هستند.
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    3 2
    درخواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی، اعلام رسمی پایان مذاکرات، و خروج قاطعانه، مقتدرانه، آنی، مطلق و بدون شرط از برجام، پیمان عدم اشاعه (NPT) و پروتکل الحاقی آن؛ و خاتمه دادن به هرگونه همکاری و پاسخ‌گویی به جاسوسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به بهانه‌ی بازرسی، آخرین اطلاعات نظامی و مشخصات دانشمندان کشورمان را به دست آورده و برای خرابکاری در تأسیسات هسته ای و نظامی و ترور دانشمندان کشورمان، در اختیار آمریکا و رژیم درمانده‌ی صهیونیستی قرار می‌دهند؛ و جمع‌آوری تمام دوربین‌های آنان و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان مورد نیاز کشور؛ و پیگیری برای تنظیم و صدور قطعنامه بر علیه آمریکا، انگلیس و فرانسه به‌خاطر تجهیز آن رژیم پوسیده، جعلی و موقتی به تسلیحات هسته‌ای بر خلاف ماده‌ی 2 پیمان عدم اشاعه است، که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن در آینده‌ی بسیار نزدیک هستیم.
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      0 3
      كم اين حرفهاها رو بريز توى مشرق ! ب
  • DE ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    0 0
    و شکست خوردند
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    0 0
    نه .. بغیر از ایران نسبت به هیچ کشور دیگری این مقدار حتی باندازه پنج درصد آن حساس نیستند . و از این دریچه در دیگر موضوعات به همین مقدار بزرگ دخالت میکنند . بهترین راه بریدن بند ناف است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس