کد خبر 1387726
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: دیاکو حسینی (از مدیران مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری در دولت سابق) توییت زده: "اگر روزی مجبور باشید با یک گوریل ۲۲۰ کیلویی در یک اتاق دربسته زندگی کنید، برای زنده ماندن، به ذکاوت و ظرافت رفتار بیش از قدرت‌ بدنی و شجاعت نیاز خواهید داشت. همینطور برای زندگی با قدرت‌های بزرگ در یک سیستم بین‌المللی بسته".

اولین قانونِ زیستن در جنگل جهانی، قوی شدن است، نه خلع قدرت خویش، که استارتش را با برجام زدند و آمریکا را حریص تر کردند. طبیعتا رجال تراز فهم آقای دیاکو حسینی، شاهان قاجاری و پهلوی هستند که برای بقای خود، وطن فروشی و قدرت فروشی کردند و از کشور، مستعمره ساختند.

جالب و تلخ این که ناصرالدین شاه با همه امتیازات واگذار کرده می گفت "ای مردوه شور این سلطنت را ببرد که شاه به خاطر اعتراض و نگرانی، سفیر انگلیس یا روس، نمی تواند به شمال یا جنوب مملکت خود سفر کند"! مشابه همین احساس تحقیر شدگی به دفعات، در زندگی رضاخان و محمد رضا پهلوی و خاطرات نزدیکان آنها دیده می شود.

نسخه "قبول زندگی در قفس با گوریل"، نسخه حقارت و زبونی است. و سرانجام آن، پایمال شدن. چنین زیستنی در اثر القائات مستکبران، اسارت است، نه آزادی و آزادگی.

اما لیبرال مآب ها در کنار همه تناقضات خود، این را هم به ثبت رسانده اند که مدعی آزادی خواهی باشند و آزادی را برترین ارزش بخوانند، و ضمنا نسخه واگذاری آن به قدرت ها را تجویز کنند!

بله می شود خود را در قفس آمریکا پنداشت و حتی رام و پروار آنها هم شد، چنان که محمد رضا پهلوی و درباریانش و غربگرایان همسو  با فروش مملکت کردند. اما ملت ایران، اراده کرده آزاد زندگی کند. برای همین هم هست که بیش از چهار دهه، ایستادگی نشان داده است. بدون این ایستادگی، محال بود انقلاب پایدار بماند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    18 0
    عزیزم اونی که باایران وروسیه وچین وجهان دراتاق است گوریل نیست یک گرگ وحشی است که فقط جنگیدن وتحریم بلداست فرق گرگ وگوریل دراین است که گوریل ازبدن انسان تغذیه نمیکند ولی گرگ حتی برای ترساندن وابرازوجودش هم انسان هاراشکارمیکند این که میبینید امریکابااین بودجه ی نظامی هنگفت حرف دیپلماسی وتحریم میزندازعلاقه اش به گفت وگو نیست چون ازسرانه ی هزینه اش برای ایجاد جنگ کاملامعلوم است که برنامه اش چیست ولی امریکادرهم شکسته است ومیداندحمله باایران یعنی نابودی همه ی مراکزامریکا ازاقتصادی تانظامی وسوخت درجهان توسط ایران هرچندامریکازیراوارتحریم روسیه درحال مرگ است وروسیه اینباربخاطرتحریم ایران وچین جنگ رادراوکراین فرسایشی ادامه میدهد تابازارامریکاورشکسته ومتلاشی شود وبازدارندگی برای اینده راهم بدست بیاورد
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    9 0
    پاسخ این یارو ساده‌ست: اولا دنیا اتاق دربسته نیست. ثانیا در مثال گوریلی‌ات! قدرت دو طرف ثابت است. اما در دنیای واقعی، قدرت کم و زیاد خواهد شد. در کل، این یارو هندونه رو با پوست نخوره درست میشه. این چرندیات، اوج تحلیل دشمنان جمهوری اسلامی هست! همه بدانند.
    • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
      2 0
      دقیقا...حقیقتا گذشت دوران بزن در رو! در توهمند...دیگه چی میشه گفت؟
  • رضا IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    1 8
    جناب ايمانى ! انسان خوبه انصاف داشته باشه ؛ در مورد دياگو حسينى و امثال او و همچنين ايستادگى ملت كاملاً درست ميگيد اما در مورد وادادگى و خيانت پهلوى ها انصافاً زياده روى ميكنيد
    • رضا IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
      0 1
      خدا برات نسازه آدمين مارمولك ، چرا قيچيش ميكنى لعنتى ؟! از يه كلمه تعريف از ترسيدى ؟! اسم خودتو گذاشتى مرد
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    2 0
    امریکاتاحالاکجاراضعیف پیداکردوغارتش نکردتمام این بودجه های نظامی جهان برای مقابله باامریکاست وگرنه جهانرابااینترپل میتوان اداره کرد
  • IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    5 0
    مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوریا مرکز آزارطلبی و ذلت خواهی غرب پرستان؟پیش فرض ذهنی محمود سریع القلم،حسام الدین آشنا و دیاکو حسینی پرستش دجال غربست، سالهای سال منافع ملی را در پای معبودشان ذبح کردند در نظر اینها منافع ملی و اسرار حاکمیتی جایگاهی ندارد و هرچه غرب وحشی درخواست کرد باید در اختیارشان گذاشت!
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    1 0
    اصلا اینکه دنیا یه قفسه و آمریکا گوریلی که ناچار باید باهاش سازش کنی توهماتی هست که رسانه های غربی تو ذهن امثال این آدم فرو کردن تا بترسوننشون
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    2 0
    درخواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی، اعلام رسمی پایان مذاکرات، و خروج قاطعانه، مقتدرانه، آنی، مطلق و بدون شرط از برجام، پیمان عدم اشاعه (NPT) و پروتکل الحاقی آن؛ و خاتمه دادن به هرگونه همکاری و پاسخ‌گویی به جاسوسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به بهانه‌ی بازرسی، آخرین اطلاعات نظامی و مشخصات دانشمندان کشورمان را به دست آورده و برای خرابکاری در تأسیسات هسته ای و نظامی و ترور دانشمندان کشورمان، در اختیار آمریکا و رژیم درمانده‌ی صهیونیستی قرار می‌دهند؛ و جمع‌آوری تمام دوربین‌های آنان و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان مورد نیاز کشور؛ و پیگیری برای تنظیم و صدور قطعنامه بر علیه آمریکا، انگلیس و فرانسه به‌خاطر تجهیز آن رژیم پوسیده، جعلی و موقتی به تسلیحات هسته‌ای بر خلاف ماده‌ی 2 پیمان عدم اشاعه است، که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن در آینده‌ی بسیار نزدیک هستیم.
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    1 0
    مثال درست اینه: سگ اگه ببینه میترسی، بهت حمله میکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس