طباطبایی: اسکوچیچ چیزی برای ارائه ندارد/ نسل طلایی فوتبال سیاه‌ترین عاقبت را دارد

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: به نظرم دراگان اسکوچیچ چیزی برای ارائه ندارد و با تاکتیک‌های او نمی‌توانیم به نتیجه دلخواه در جام جهانی برسیم.

به گزارش مشرق، هادی طباطبایی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از جام جهانی قطر، اظهار داشت: مشکل ما در بازی مقابل الجزایر فقط دروازه‌بان یا مدافع نبود. خیلی وقت پیش من را به خاطر انتقادهایم درمورد عدم پیشرفت فوتبال کشور کوبیدند. ما برابر تیم‌های سطح دوم آسیا نتیجه گرفتیم و نتوانستیم تیم‌های قوی‌تر را شکست بدهیم. یعنی ما پیشرفتی نداشتیم و تنها به توانایی فردی بازیکنان تکیه کردیم. مسئولان و مدیران به دنبال نتیجه هستند و انتظار همه را به سمت نتیجه‌گرایی بردند. چرا تیمی که برنامه‌ای برای حرکت ندارد، باید صعود کند؟

بیشتر بخوانید:

۹ مشکل بزرگ ایران مقابل الجزایر؛ جلوی فاجعه را بگیرید!

دروازه‌بان اسبق تیم‌ ملی با اشاره به تغییر پست امید نورافکن در خط دفاع عنوان کرد: تیم ما نه تنها در انتخاب بازیکنان برای پست‌های مختلف، بلکه در تاکتیک هم ضعف دارد و این مسائل به برنامه و ذهن سرمربی تیم برمی‌گردد. زمانی که نتوانستیم مربی خوب خارجی پیدا کنیم، چرا از گزینه‌های بسیار خوب ایرانی استفاده نکردیم؟ خیلی تیم‌ها حین مسابقات هم سرمربی را تغییر دادند و توانستند نتیجه هم بگیرند. به نظرم دراگان اسکوچیچ همین که می‌بینید است و دیگر چیزی برای ارائه ندارد و با تاکتیک‌ و ترکیب‌های او نمی‌توانیم به جایی برسیم.

وی در پایان بیان کرد: ما نسل طلایی فوتبال کشور را در اختیار داریم اما با ضعیف‌ترین برنامه‌ریزی، سیاه‌ترین نتیجه فوتبال ملی را بدست خواهیم آورد. واقعیت فوتبال می‌گوید که وقتی ما هیچ هماهنگی درستی انجام ندادیم، نمی‌توانیم انتظاری هم داشته باشیم. نه اردوی مناسب و نه برنامه خاصی برای تیم برگزار کردیم که انتظار صعود از گروه را داریم. هیچ تیمی نمی‌تواند بدون بازی‌های تدارکاتی مشکلات تیم را پیدا و اصلاح کند. اگر نتوانیم بازی‌های دوستانه خوبی را هماهنگ کنیم قطعا وضعیت خوبی در جام جهانی نخواهیم داشت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    4 2
    اگر اسکوچیچ چیزی برای ارائه نداشت، پس این همه نتیجه درخشان در مقدماتی جام جهانی و صعود تقربیا بدون شکست را چطوری توجیه می کنید؟ تا الان این گونه به جام جهانی صعود کردیم؟
    • حامد IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      2 1
      ضمن عرض سلام خسته نباشید پیشنهاد می گردد که به جای بازی با تیم های ملی که غالبا حواشی سیاسی داردُ تیم ملی به اردوی بلند مدت در انگلستان و یا ایرلند برود. در خلال اردو چند بازی با تیم های باشگاهی انگلسنان صورت پذیرد. زیرا‌آنچه مهم است تمرین با سبک بازی کشور هدف است نه برگزاری نمادین یک بازی... در ضمن کی روش به دلیل مربی گری در انگلستان قدرت ذهنی بالایی برای شکست دادن انگلستانُ ولز و آمریکا دارد.
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    1 0
    امیدی به این تیم نیست فقط خدا کنه کیسه بوکس حریفها نشویم....2هفته رفتن سیزده بدر اون بازی بود کردن با الجزایر .....بعد مربی میگه من خودم از بقیه بیشتر شاکی هستم دست پیش میگیرد پس نیفتد.باید مثل یک سرباز برای وطن جنگید نه بی خیال بود....البته وقتی فدراسیون بی در وپیکر هست از مربی و بازیکنان چه انتظاری هست....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس