کد خبر 1386985
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷
بیاتی‌نیا: برکناری اسکوچیچ آخرین اولویت تیم ملی است/ شرایط با آمدن کی‌روش چه فرقی می‌کند؟

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است تیم ملی ایران با مشکلات بسیار مهم‌تری نسبت به تغییر سرمربی مواجه است و تغییر اسکوچیچ را به صلاح نمی‌داند.

به گزارش مشرق، محسن بیاتی‌نیا درباره شکست ۲ بر یک تیم ملی کشورمان برابر الجزایر اظهار داشت:‌ از تیمی می‌توانیم ایراد فنی بگیریم که موانع را از مقابل آن برداشته باشیم. همه از مشکلات تیم ملی باخبر هستند. بازیکنان با توجه به شرایط پیش آمده و در این گرما، مجبور شدند بدون بازی تدارکاتی در قطر اردو بزنند که همه تقصیرات هم معطوف فدراسیون نیست.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف شاگردان اسکوچیچ در خط حمله عنوان کرد: مهدی طارمی شب خوبی را پشت سر نگذاشت و مطابق انتظارات ظاهر نشد. با این حال وقتی به کسی چیزی نمی‌دهیم، نمی‌توانیم چیزی از او بخواهیم. سایر کشورها به‌خوبی آماده این رقابت‌ها می‌شوند و تا جام جهانی، باید با تیم‌هایی از اروپا و آمریکا بازی کنیم. آماده‌سازی ما خیلی ضعیف است و کار دشواری خواهیم داشت. امیدوارم شرایط را به سرعت تغییر بدهیم؛ وگرنه انتقادات پس از جام جهانی به مراتب بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تکذیب ورود وزارت ورزش به موضوعات فنی تیم ملی و باشگاه استقلال

این کارشناس در خصوص انتقادات اهالی فوتبال و عضو کمیته فنی فدراسیون از اسکوچیچ گفت: اکنون زمان فکر کردن به تغییر سرمربی نیست. ما اسکوچیچ را می‌شناختیم که تیم ملی را به او سپردیم و نتایج خوبی هم گرفتیم. ممکن است مشکلات فنی هم موثر باشد،‌ اما همه مشکلات یک شبه حل نمی‌شود. نمی‌توانیم همزمان هم مربی را درست کنیم، هم شرایط اردو و هم سایر مسائل را. ابتدا باید نکات مهم را رعایت کنیم و سپس به اهداف بزرگتر برسیم.

تیم ملی فوتبال ایران , دراگان اسکوچیچ , محسن بیاتی نیا ,

«اکنون مسائل مهم‌تر از تغییر سرمربی تیم ملی داریم.» بیاتی‌نیا ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورها در آستانه جام جهانی یا حتی در طول مسابقات تصمیم به تغییر مربی گرفتند، اما عوض کردن یک نفر مهم نیست و تغییر مسیر اهمیت دارد. ما می‌توانیم شیر آب را عوض کنیم، اما وقتی آبی در شیر نیست، چه فرقی می‌کند چه شیری داشته باشیم؟! اگر تیم ملی پنج اولویت اساسی داشته باشد، تغییر سرمربی اولویت پنجم و آخر است و مسائل مهم‌تر از آن داریم.

وی در مورد تغییر پست بازیکنان تیم ملی و بازی کردن امید نورافکن در خط دفاعی تصریح کرد: هر مربی آنقدر باهوش است که در یک بازی مهم، تغییرات اساسی در تیمش ایجاد نکند. من هم ایرادهای فنی به تیم ملی وارد می‌دانم. برابر تیمی در سطح الجزایر نباید چنین ریسکی کنیم و نورافکن را در آن پست بازی بدهیم. با این حال می‌خواهم بگویم ابتدا باید مشکلات اساسی‌تر را حل کنیم. به عنوان مثال شرایط با آمدن کی‌روش چه فرقی می‌کند؟

مهاجم پیشین تیم ملی در خصوص نتایج ضعیف تیم امید در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: آیا اطمینان داریم که این بازیکنان می‌توانند ما را به المپیک ببرند؟ به روش مهدوی‌کیا احترام می‌گذارم، اما می‌توانستیم بازیکنان رده جوانان گذشته را به رقابت‌های آسیایی ببریم. اگر چیزی را فدای یک اصل می‌کنیم، باید آن اصل را به دست بیاوریم. فراموش نکنیم تیم‌های باشگاهی به تیم امید بازیکن نمی‌دهند و روزی پاس به من اجازه نداد به تیم امید بروم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سمیرا IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    2 0
    اگه که گرمای هوا باعث باخت شده بهانه کودکانه است و تیم ملی تو قطر به راحتی 3تا بازی رو تو همون گرما میخوره و برمیگرده
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 1
    من هم عقیده دارم که باید به اسکوچیچ اعتماد کنیم. بهترین نتایج را تیم ملی با اسکوچیچ به دست آورده ایم
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 1
    آقا شما همه چی رو ول کردی چسبیدی به مربی؟
  • امیر IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 0
    اسکوچیچ بدترین گزینه تیم ملی هست جام جهانی با این مربی چیزی جز آبروریزی نداره برای ما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس