حلالی: به نشانه اعتراض از پرسپولیس خداحافظی کردم/ گل‌محمدی یکبار هم به تیم‌های پایه سر نزد

سرمربی پیشین تیم فوتبال امید پرسپولیس گفت: قهرمانی نیم فصل را کسب کردیم و بازیکنان خوبی برای باشگاه ساختیم اما یک نفر هم از ما تشکر نکرد و خستگی به تنمان ماند.

به گزارش مشرق، اسماعیل حلالی درباره کناره‌گیری از آکادمی پرسپولیس اظهار داشت: واقعیت این است که باشگاه پرسپولیس را خانه خودم می‌دانم اما متوجه شدم که خودم در حال از بین رفتن هستم و مجبور به کناره‌گیری شدم. فکر می‌کردم با دیدن تلاش‌ها و انگیزه من، مسئولین باشگاه هم به کمک می‌آیند اما هیچکس به جز محسن خلیلی من را همراهی نکرد و اگر کسی هم داشتیم که خوب کار می‌کرد، مثل ما نمی‌جنگید. فقط به فکر بچه‌های باشگاه بودم که از آموزش صحیح در پایه‌ها محروم بودند. تمام وجودم را برای آن‌ها خرج کردم.

سرمربی سابق تیم فوتبال امید پرسپولیس با اشاره به کم‌لطفی‌ها، روند خود را توضیح داد: آموزش‌های سطح بالایی داشتیم و برای انتخاب بازیکنان نه تنها به روابط و توصیه‌ها توجهی نکردم بلکه شایسته سالاری درستی انجام دادم ولی حس کردم همه چیز یک طرفه است و باشگاه توجهی به ما ندارد. این خیلی بد است که قرارداد تدارکات تیم بزرگسالان از سرمربی تیم پایه‌ها بالاتر است. در هشت، ۹ ماه توانستم ۶ بازیکن بسازم که همه جا آرزوی بازی دادن به آن‌ها را داشته باشند.

وی افزود: قهرمانی نیم فصل را کسب کردیم و بازیکنان خوبی برای باشگاه ساختیم اما یک نفر هم از ما تشکر نکرد و خستگی به جان ما ماند. درواقع استعفای من، یک حرکت اعتراضی برابر باشگاه بود. 

بیشتر بخوانید:

حکم عجیب مدیرعامل پرسپولیس برای آکادمی باشگاه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد کم‌کاری‌های باشگاه مقابل نتایج کسب شده بیان کرد: بازیکنی مثل مهدی عبدی را در پرسپولیس ساختم که با قرارداد پنج میلیونی، وارد تیم اصلی شد و بهترین بازی را انجام داد و منافع مالی خوبی‌ هم برای تیم داشت. دروازه‌بانی مثل محمدرضا باقری را ساختم که سطح او سه برابر بوژیدار رادوشوویچ بود اما باشگاه قرار داد ۹۰۰ هزار یورویی را ترجیح داد و باقری را کنار گذاشت. با این وجود، ما شاهد بودیم که اجازه تمرین به بازیکنانی که به تیم اصلی می‌فرستادیم نمی‌دادند و آن‌ها را بیرون زمین نگه می‌داشتند.

حلالی ادامه داد: یک تیم حرفه‌ای در یک سال بیش از ۶ یا هفت بازیکن را تغییر نمی‌دهد و از بین آن‌ها ۲ یا سه بازیکن را از پایه‌ها انتخاب می‌کند تا هم بازیکن‌سازی کند. اما هیچکس به فکر این مسائل نیست و در عوض به دنبال بازیکنان آسیایی هستند. بر همین اساس، باشگاه هیچ حمایت مالی و تدارکاتی از ما نمی‌کرد و حتی بابت یک لباس سر ما منت می‌گذاشت با اینکه آن‌ها وظیفه تامین امکانات اولیه را دارند.

وی برای حل مشکلات آکادمی راه‌هایی را پیشنهاد داد: باید یک کمیته فنی در باشگاه تاسیس شود تا تیم‌های پایه را رصد کند. مدیر آکادمی ممکن است ۶ ماه یکبار هم نتواند مدیرعامل باشکاه را ببیند زیرا کارها زیاد است و باید تقسیم شوند تا به خوبی رسیدگی انجام گیرد. البته ارتباط بین مربی‌های پایه و مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم بزرگسالان واجب است تا به درستی بازیکنان منتقل شوند. با این حال یحیی گل‌محمدی یکبار هم سر تمرین ما نیامد و فقط حمید مطهری یک نیمه از بازی‌های ما سر زد.

سرمربی سابق تیم فوتبال امید پرسپولیس تاکید کرد: ۹۰ درصد مدیران فقط شعار می‌دهند و باشگاه پر از دلال‌هایی است که همه به فکر سود خود هستند، نه ورزش. من هم باید مثل خیلی‌ها یک گروه مجازی بسازم و به افزایش محبوبیتم بپردازم تا در باشگاه به کار خودم ادامه دهم و پول خوبی هم دریافت کنم.

حلالی در پایان در خصوص نقل و انتقالات پرسپولیس عنوان کرد:‌ خریدهای خوبی داشتیم و احتمالا نتایج بسیار خوبی در فصل آینده بگیریم. به نظرم باید دفاع چپ و مهاجم‌های بهتری جذب کنند تا هیچ ضعفی در تیم نماند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس