ابراهیمی: بازی با الجزایر واقعیت فوتبال ایران را نشان داد/وضعیت فدراسیون ناامیدکننده است

سرمربی اسبق تیم ملی درباره دیدار مقابل الجزایر گفت: شکست در بازی‌های دوستانه هیچ ایرادی ندارد اما به اعتقاد من دیدار مقاب الجزایر واقعیت فوتبال ایران را به نمایش گذاشت.

به گزارش مشرق، ناصر ابراهیمی با انتقاد از تصیم‌گیری‌های فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: مدیرانی داشتیم که برنامه‌های خوبی هم داشتند اما مدام به دلایل مختلف دستخوش تغییر شدند. همه این مشکلات به این علت است که شناخت خوبی از ورزش نداریم و نمی‌گذاریم آرامش و ثبات در فدراسیون باشد.

پیشکسوت تیم ملی ایران با اشاره به رفتن فرهاد مجیدی از استقلال بیان کرد: ورزشکاران و مربیان برای کسب درآمد بیشتر به خارج از کشور می‌روند و وقتی انگیزه آنها کاهش یافته، برمی‌گردند. مربی بعدی استقلال ممکن است که نتواند مثل پرسپولیس قهرمانی‌های متوالی کسب کند اما مشکل ما هستیم که نمی‌توانیم افراد را نگه‌ داریم و از تجربه‌ آن‌ها استفاده کنیم.

ابراهیمی در خصوص بازی‌های دوستانه تیم ملی گفت: در فدراسیون فوتبال هیچ فرد با تجربه‌ایی مشاوره نمی‌دهد. برای انتخاب حریف تدارکاتی ملاک‌هایی وجود دارد که ما هیچ کدام از آنها را رعایت نمی کنیم و بدون هدف با تیم ها بازی می کنیم.

بیشتر بخوانید:

تاروپود تیم ملی در خطر است/ یاد ۱-۸ عربستان یا ۱-۷ برزیل می‌افتم!

وی افزود: به یاد دارم زمانی که سرمربی تیم ملی بودم برای برخی بازی ها حتی مسئول تدارکات و کمک مربی را هم با خودم نمی بردیم اما حالا می‌شنویم قصد دارند ۸۰ نفر را برای یک بازی ببرند. اینها نشان از وضعیت فدراسیون فوتبال ایران دارد.

سرمربی اسبق تیم فوتبال ایران نتیجه در جام جهانی ۲۰۲۲ را نیز اینطور پیش‌بینی کرد: بازی با الجزایر نشان داد وضعیت ما اصلا خوب نیست اما در زمان حضور در جام جهانی ممکن است شرایط متفاوت شود و اتفاقات باعث موفقیت ما شود که البته این موضوع احتمال کمی دارد.

ابراهیمی تاکید کرد: شکست در دیدار دوستانه ایرادی ندارد و این بازی‌ها برای برطرف کردن نقاط ضعف در نظر گرفته می شود اما شرایط ما کمی متفاوت است. به نظر می رسد از روی نداشتن حریف مجبور به دیدار با الجزایر می شویم. همچنین در صحبت های ملی پوشان متوجه می شویم شرایط اردو قطر اصلا خوب نیست و همه این مسایل نشان از واقعیت فوتبال ایران دارد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: واقعیت فوتبال ایران بسیار تلخ است و هیچکس دلش برای تیم ملی و حضور این تیم در جام جهانی نمی سوزد. برخی در هیات رییسه فقط به دنبال مطرح کردن نام خود بودند و برخی هم در فدراسیون فوتبال فقط به دنبال منافع شخصی هستند. همه این مسایل دست به دست هم دادند تا امروز شاهد بدترین آماده سازی تیم ملی برای  جام جهانی باشیم.

وی در خصوص دیدار ایران و الجزایر گفت: نمی دانم چرا اسکوچیچ در این دیدار از بیرانوند استفاده نکرد یا از نورافکن که بهترین دفاع چپ فوتبال ایران است در دفاع وسط استفاده کرد. به نظر می رسد اسکوچیچ تمرکز خود را از دست داده و نمی تواند از بازی های دوستانه به خوبی استفاده کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسام IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    3 1
    همین ها که میگن واقعیت فوتبال ایران اینه اگر دیشب ایران با همین نتیجه میبرد میگفتن : ما نباید در باد این برد بخوابیم این فقط یک بازی تدارکاتی است نتیجه مهم نیست و...و...و....
    • علی IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      0 0
      در رویایی ترین حالت ممکن با سه نتیجه صفر صفر در هر سه بازی بتوانیم ابرومندانه از جام جهانی خداحافظی کنیم انتظار نمی‌رود و امیدی هم نیست به آمریکا و انگلیس و ولز گل بزنیم حداقل کیسه بوکس نشویم و اگر مورینیو و فرگوسن را هم بیاوریم نمی توانند معجزه کنند همچنین در خزانه دولت هم پول برای کی روش یا هر مربی خارجی دیگری نیست که بخواهند خرج کنند
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    2 1
    بله واقعیت فوتبال ایران نشان داده شد که فوتبالیست های ما زیر دست چه کسانی و چه فدراسیونی تربیت شده اند.
  • دلسوز IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    1 2
    واقعیت اینست که این مربی در حدواندازه جام جهانی نیست اونم با اینهمه بازیکن ک در لیگهای معتبر غربی بازی میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس