کد خبر 1386626
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
بایدن

منابع آگاه اعلام کردند که جو بایدن در اواسط ماه جولای آینده سفر منطقه‌ای خود را که شامل اراضی اشغالی و عربستان سعودی می‌شود، انجام خواهد داد.

به گزارش مشرق، منابع آگاه اعلام کردند که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در روز ۱۴ جولای آینده (۲۳ تیرماه) به اراضی اشغالی سفر خواهد کرد.

بنابراین گزارش، کاخ سفید امروز دوشنبه در بیانیه‌ای رسمی تاریخ این سفر را اعلام خواهد کرد.

در همین راستا، شبکه صهیونیستی کان گزارش داد که «باربارا لیف» از مسئولان ارشد وزارت خارجه آمریکا که در تل‌آویو حضور دارد، در ساعات اخیر دیدارهایی را در راستای فراهم کردن مقدمات سفر بایدن با مقامات صهیونیست داشته است.

بیشتر بخوانید:

مهمترین خواسته ولیعهد سعودی از آمریکا در ازای عادی سازی روابط با تل آویو

پیش از این قرار بوده که سفر جو بایدن به اراضی اشغالی در ماه ژوئن برگزار شود اما تنش‌ها در عرصه سیاسی رژیم صهیونیستی و احتمال سقوط کابینه نفتالی بنت، این سفر را یک ماه به تأخیر انداخت.

از سوی دیگر، وبگاه آمریکایی آکسیوس گزارش داد که جو بایدن پس از سفر به اراضی اشغالی در روز ۱۴ جولای، آینده به عربستان سعودی سفر خواهد کرد.

بنابراین گزارش، بر خلاف گمانه زنی‌ها درباره لغو سفر بایدن به عربستان سعودی، این سفر قطعاً انجام خواهد شد اما تاریخ آن هنوز نهایی نشده است.

بنابر اعلام وبگاه آکسیوس، سفر بایدن به عربستان سعودی قطعاً پس از سفر وی به اراضی اشغالی در روز ۱۴ جولای (۲۳ تیرماه) انجام می‌شود.

پیش از این برخی منابع اعلام کرده بودند که سفر بایدن به ریاض ممکن است به دلیل انتقادات نهادهای بین المللی حقوق بشری از رژیم آل سعود، انجام نشود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 0
    قشنگ میخوان واسمون نقشه بکشند
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 0
    به جهنم ان شا الله قبل ژوعن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس