کد خبر 1386598
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
استقلال در آستانه توافق با سرمربی جدید/ موافقت آبی ها با رقم پیشنهادی

تیم فوتبال استقلال سرانجام برای سپردن نیمکت هدایت خود نام یک گزینه را به‌صورت جدی مطرح کرده و به‌نظر می‌رسد مذاکرات با سرمربی دورگه ایرانی-آلمانی بهتر از سایر مربیان دیگر پیش می‌رود.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال همچنان در تلاش است تا هرچه زودتر سرمربی جدید این تیم را انتخاب و معرفی کند، این در حالی است که مدیران باشگاه از سوی هواداران بابت مشخص‌نشدن تکلیف کادر فنی تحت فشار هستند؛ خصوصا درحالی‌که تیم رقیب (پرسپولیس) بدون انجام تغییر در کادر فنی، چند بازیکن را هم به خدمت گرفته و این موضوع نگرانی هواداران استقلال را به همراه داشته است. اگر بعد از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال، جواد نکونام به مدیران این باشگاه پاسخ مثبت می‌داد، آبی‌ها اینگونه وارد چالش نمی‌شدند ولی نبود گزینه مقبول ایرانی و طولانی‌شدن انتخاب سرمربی خارجی، کار مدیران استقلال را کمی سخت کرده است.

بیشتر بخوانید:

لیاقت نیمکت استقلال را ندارم که استوری بگذارم

استقلال در آستانه توافق با سرمربی جدید/ موافقت آبی ها با رقم پیشنهادی

مذاکره با مربی بوندس‌لیگایی

باشگاه استقلال در چند روز گذشته شرایط چند مربی اروپایی را مورد بررسی قرار داده ولی هنوز سرمربی جدید این‌ تیم انتخاب نشده است. البته مدیران این باشگاه به شکل ویژه و جدی پروسه انتخاب سرمربی را جلو می‌برند تا انتخاب نهایی را انجام دهند. اتفاق جالب اما شروع مذاکرات استقلال با الکس نوری است؛ مربی ایرانی‌الاصل که سابقه مربیگری در بوندس‌لیگا را دارد و حالا در تیررس آبی‌های پایتخت قرار گرفته است. در چند سال گذشته هم بارها بحث حضور الکس نوری در فوتبال ایران مطرح شده و البته این اتفاق تا به امروز عملی نشده است. حالا مدیران استقلال مذاکره با این مربی را هم شروع کرده‌اند؛ گزینه‌ای که حضورش در استقلال جذابیت‌های خاص خودش را خواهد داشت. این مربی در تیم‌های معتبری چون هرتابرلین و وردربرمن کار کرده ‌و حالا آبی‌ها در تلاش برای توافق با او هستند.

یکی از مسائلی که استقلالی‌ها به آن اهمیت می‌دهند، مبلغ قرارداد مربی خارجی است. آنها تمایل به آوردن مربی گران‌قیمت نداشته‌اند اما با وجود این خبر می‌رسد مدیران باشگاه به‌صورت جدی مذاکرات با نوری را پیش می‌برند و حتی حاضرند با رقم پیشنهادی او هم موافقت کنند تا مقدمات حضور این مربی در ایران فراهم شود.

برخی اخبار و شواهد طی 24 ساعت گذشته این‌طور نشان می‌داد که مذاکرات با نوری برای متقاعد کردن وی جهت امضای قرارداد به‌صورت ریالی ادامه دارد اما نوری شرط گذاشته است که قراردادش باید ارزی تنظیم شود. شنیده‌ها از باشگاه استقلال حکایت از آن دارد درصورتی‌که بین باشگاه استقلال و نوری قراردادی امضا شود، این قرارداد به‌صورت ارزی خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    22 34
    به نظرم این مربی ناشناس به درد استقلال نمی خورد بهتر است پرویز مظلومی یا امیر قلعه نویی سرمربی استقلال باشد.
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    31 31
    آخه با این اوضاع اسفناک فعلی اقتصاد و قیمت نجومی ارز چرا باید یک تیم بتونه هر چقدر عشقش کشید دست کنه تو بیت المال و دلار بده به مربی خارجی ؟ تففففففففففففف
    • رضا IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      37 12
      زمانی که برای تیم شما مربی های بی کیفیت می آوردند مهم نبود که ارز خارجی بدهند حالا که برای تیم مورد علاقه مردم صحبت از سرمربی ارزی می شود صدای شما بلند شده؟ اقلا این مربی یک کمی با دانش فوتبال آشنا است سرمربی تیم شما بدون آنکه چیزی بداند چند برابر یک مربی بین المللی حقوق می گیرد ولی به لطف داوران فدراسیون در لیگ برتر باقی مانده است.
    • حبیب IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      27 8
      تو این اوضاع اسفناک اقتصادی چطور تیم بولینگی شما میتونه اینهمه لژیونر و بازیکن گران بخره ؟
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      0 0
      اصل حرفتو بزن بگو از چه میسوزی؟
  • ورزشی IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    8 5
    سلام ، برآی آقای الکس نوری ، تیم استقلال تهران ، سکوی پرتاب برای سربی گری ، تیم فوتبال ایران خواهد شد
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      0 0
      تیم رو درست معرفی کن تا بهتر بشناسه. الاستقلال الکیسه. بعد سکوی پرتاب میشه براش؟ چقدر پرو هستید شما کیسه ها. طرف سابقه مربیگری تو اروپا داره و الاستقلال میشه سکوی سقوط!!
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    4 6
    رزومه ی قوی نداره.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    15 8
    به والله خرج زندگیمون موندیم چرا برای تیم کیسه اینقدر هزینه میکنه بابا حمید؟
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    6 7
    اینها همه برنامه سجادی ( وزیرر ورزش ) که عقده 5 سل قهرمانی تیم پرسپولیس دارن- اول با امتیازات کمک معیشتی مجیدی را قهرمان کرد حالا با آورده این مربی میخواد جای برانکو را در استقلال پر کنه - اونوقت پرسپولیس هم با یحیی کلنگ باید ادامه بده
    • اس IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      6 5
      شما خو با ۳ امتیاز که از بازی تراکتور و گل با دستتون گیرتون اومد هنو زیر تاج بودید.۵ سال با آسیب و گزینه عجله دارم
  • تاج IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    6 7
    این همه بابا مسعود واسه لنگیا ریخت وپاش کرد تا ستاره جعلی درست کنه حالا چی میشه یه بارم تاج سر ایران بخواد ارز خارج کنه
  • هانا IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    5 4
    به نظرم نیکونام خوب بود ولی بعضی نادانان فراری اش دادند این اقا از بقیه بهتره
  • رضا IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    3 4
    با بی معرفتی هایی که به ژنرال شد توقع دارید مربی استقلال شود عمرا تا گل گهر را به قهرمانی در ایران واسیا نکند در گل گهر میماند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس