کد خبر 1386370
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
اشرفی اصفهانی

حجت‌الاسلام حسین اشرفی اصفهانی فرزند ارشد شهید محراب اشرفی اصفهانی و امام جماعت مسجد حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام تهرانپارس درگذشت.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسین اشرفی اصفهانی، فرزند ارشد شهید محراب (آیت‌الله العظمی عطاءالله اشرفی اصفهانی) و امام جماعت مسجد جامع حضرت سیدالشهدا (ع) تهرانپارس دارفانی را وداع گفت.

فرزند ارشد شهید محراب، اشرفی اصفهانی دارفانی را وداع گفتحجت‌الاسلام حسین اشرفی اصفهانی فرزند ارشد شهید محراب اشرفی اصفهانی و امام جماعت مسجد حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام تهرانپارس درگذشت.

پیکر این مرحوم فردا دوشنبه ۲۳ خردادماه از ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد جامع سیدالشهدا در تهرانپارس تشییع خواهد شد و سپس برای خاکسپاری به اصفهان انتقال پیدا می‌کند و درکنار پدرش چهارمین شهید محراب دفن خواهد شد.

منبع: عقیق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    15 24
    رحمت خدا بر او و پدرش، یعنی آن عالم مجاهد . امثال شهید مدنی و شهید قاضی و شهید قدوسی و شهید اشرفی اصفهانی که بعد از سالها عمر با برکت و مجاهدت تازه مدال شهادت را هم گرفتند. شهادت جوانها خیلی عجیب نبود. این عزیزان هم حداکثر چند سال دیگر خودشان با مرگ طبیعی از دنیا می رفتند اما از بس خدا دوستشان داشت هم بابرکت ترین عمرها را داشتند و هم آخر با شهادت رفتند تا نمره بیست قبولی در کارنامه اعمالشان زده شود.
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    4 3
    شادی روحش صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس