کد خبر 1386297
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
دیوان محاسبات

محمدباقر قالیباف گفت: ارائه زود هنگام گزارش های تفریغ بودجه و حسابرسی برخی شرکت های دولتی باعث خرسندی می باشد و امیدواریم این روند تحولی در آینده نیز استمرار داشته باشد.

به گزارش مشرق، به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، در جلسه ای با مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور، هوشمندسازی فرایندهای رسیدگی را از نقاط قوت دوره جدید مدیریتی این نهاد برشمرد و افزود: ارائه زود هنگام گزارش های تفریغ بودجه و حسابرسی برخی شرکت های دولتی باعث خرسندی می باشد و امیدواریم این روند تحولی در آینده نیز استمرار داشته باشد.

قالیباف در پایان با اشاره به تاکید رهبر انقلاب درباره حسابرسی شرکت های دولتی، خواستار اهتمام جدی تر دیوان محاسبات در این مقوله پر اهمیت شد.

در ادامه این دیدار، مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور ضمن قدردانی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ریاست و نمایندگان مجلس یازدهم از فعالیت های دیوان محاسبات، مسئولیت این نهاد نظارتی پس از تمجید رهبر معظم انقلاب را بیش از گذشته دانست.

گفتنی است طی روزهای آینده و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، از گزارش تحقق اهداف برنامه ششم توسعه کشور در دیوان محاسبات رونمایی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس