.

نشست تخصصی تبیین توصیه‌های رسانه‌ای مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) ، ساعت ۱۳.۳۰ دقیقه دوشنبه ۲۳ خرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، در این نشست ،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جلیلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، دکتر محمدسعید احدیان مدیرمسئول روزنامه خراسان و عباس سلیمی‌نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران برگزار توصیه‌های رسانه‌ای مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام ره را تبیین می کنند و به سوالات خبرنگاران و دانشجویان پاسخ می‌دهند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخش پایانی سخنانشان در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام ره هفت توصیه مهم خطاب به فعالان عرصه‌های انقلابی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بیان کردند. 

مقام معظم رهبری در این توصیه‌ها با تاکید بر «افشای دروغ و فریب و جنگ روانی دشمن» گفتند : نگذارید دشمن و ضدانقلاب از انقلاب شما هویت‌زدایی و حقیقیت آن را وارونه‌نمایی کند و نگذارید یاد امام که روح انقلاب است در جامعه کمرنگ شود و امام را تحریف کنند.

در مجموعه نشست‌های تخصصی دوشنبه‌های سوهانک که به همت دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و با حضور خبرنگاران، دانشجویان، استادان و محققان برگزار می‌شود، هر هفته یک موضوع مهم روز بررسی و راهکار ارائه می‌شود.

شرکت در این نشست که در سامانه اسکای روم به آدرس https://www.skyroom.online/ch/nahad_1360/tds.2 برگزار می‌شود،برای عموم آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس