عنایتی حتماً شایسته بوده که با او مذاکره کردیم/ استقلال کلاً ۳ بازیکن نیاز دارد

محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال می‌گوید او و مظلومی به مدیرعامل استقلال در خصوص جذب بازیکن مشاوره می‌دهند.

به گزارش مشرق، محمد مومنی در گفت‌وگویی در مورد شرایط استقلال صحبت های زیر را مطرح کرد:

*  این روزها اسم های زیادی در مورد هدایت استقلال مطرح می شود و از سویی هر اسمی هم که مطرح می شود هجمه های زیادی به آن وارد می شود.

باشگاه استقلال حق دارد با هر گزینه ای که فکر می کند وارد مذاکره شود اما همه بدانند که صلاح باشگاه هر آن چه باشد اتفاق می افتد و قرار نیست با هر کسی که مذاکره می کنیم اتفاقی بیفتد. خیلی جاها به ما خرده می گیرند که رقبا در حال جذب بازیکن هستند اما من اخلاقی دارم که نمی خواهم در مورد افراد صحبت کنم و یا کسی را زیر سئوال ببرم ولی هواداران باید بدانند که بازیکنی که یک سال از فوتبال دور بوده یا بازیکنی که خارج از کشور بوده و می خواهد دوباره برگردد خیلی مسائل را می توان گفت. همه این بازیکنان بزرگ هستند اما هوادار استقلال بداند که نباید تحت تاثیر این جو قرار گیرند. به زودی تا آخر هفته سرمربی تیم مشخص می شود.

* گزینه داخلی یا خارجی؟

هم گزینه داخلی داریم هم خارجی.

* هواداران نگران هستند در نقل و انتقالات گزینه ها را از دست بدهید.

ما تیم قهرمان هستیم با کمترین گل خورده و بهترین دروازه بان. وقتی بهترین دفاع ها و گلر را داریم چرا باید در این پست ها بازیکن بگیریم؟ بله ما ژستد را از دست دادیم و باید به جای او حتما بازیکن بگیریم . در کل استقلال نیاز به دو الی سه بازیکن است. مگر دفاع راست ما الان بد است که حتما در این پست بازیکن بگیریم؟ قرار نیست که در نقل و انتقالات کل تیم را تغییر دهیم. ما تیم قهرمان هستیم و نهایت بخواهیم یکی دو تغییر انجام بدهیم نه ۵۰۰ تغییر.

*در مورد رضا عنایتی حرف و حدیث های زیادی ایجاد شد.

من یک سوالی دارم یعنی رضا عنایتی این شایستگی را ندارد که باشگاه استقلال با او مذاکره کند؟ او این همه برای این تیم زحمت کشیده و بارها لبخند به لب هواداران آورده است. چرا باید این همه هجمه به این آدم وارد شود؟ این کارها خوب نیست. عنایتی بازیکن ملی بوده است. چطور بقیه پیشکسوتان فوتبالی مورد حمایت هستند ؟ در کل هم که هنوز اتفاقی نیفتاده است.

* در هر صورت آیا باشگاه استقلال برای انتخاب گزینه مورد نظرش تحت تاثیر این فضای مجازی قرار می گیرد؟

ما تحت تاثیر هیچ چیزی قرار نمی گیریم. ما انتظار داریم از هواداران صبور باشند و از عنایتی و بقیه عزیزانی که قبلا در استقلال بوده اند به نیکی یاد کنند. ما باید به هم احترام بگذاریم.

* قضیه ساغلام چیست که گفته می شود در بین گزینه های استقلال است؟

من چیزی در این باره نشنیدم. ببینید یکسری وظایف را هیات مدیره به آجورلو داده است و او اکنون مشغول بررسی گزینه هاست. شاید برخی دیدارها و ملاقات ها را ما در جریان نباشیم و درجلسات بعدی هیات مدیره از آن باخبر شویم.

* موضوع جواد نکونام را باید منتفی شده دانست؟

باید در مورد همه این مسائل خود آجورلو صحبت کنند.

* یک موضوعی که در مورد نقل و انتقالات استقلال گفته می شود این است که چطور باشگاه بدون سرمربی در حال مذاکره است؟

ما از قبل لیستی را برای نقل و انتقالات داشتیم و بر اساس آن کار را شروع کردیم. درست است که سرمربی فعلا نداریم اما این طور هم نیست که کاری نکنیم و دست روی دست گذاشته باشیم. بالاخره حتما آقای آجورلو یکسری مشاور فنی دارد و البته من و اقای مظلومی هم هستیم و نظراتی داده ایم. البته که نظر سرمربی تیم هم مهم است اما اینطور هم نیست که باشگاه استقلال هیچ کاری نکرده باشد.

* در مورد تمدیدی ها هم خبری نیست؟

نگران نباشید با آنها مشکلی نداریم. استقلال چراغ خاموش اما با موتور روشن در حال فعالیت کارهایش است. 

منبع: آخرین خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    0 0
    عنایتی رو بیارید یه کم بخندیم! البته خودش قول داده بود که فقط سرمربی بارسلونا باشه!
  • IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    0 0
    چرا کمک سرپرست را سرمربی نمیکنید با غلومی؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس