کد خبر 1385888
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
گزینه‌های جایگزینی فنایی در پرسپولیس

پس از جدایی داوود فنایی از کادر فنی پرسپولیس، اکنون چند گزینه‌ برای فعالیت در این تیم به‌عنوان مربی دروازه‌بانان مطرح هستند.

به گزارش مشرق، داود فنایی و مظاهر رحیم‌پور، ۲ عضو کادر فنی پرسپولیس در روزهای اخیر از این تیم جدا شدند تا باشگاه با نظر یحیی گل‌محمدی در تلاش برای انتخاب جانشین آنها باشد. در همین راستا در روزهای اخیر نام چند گزینه برای حضور در پرسپولیس به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها مطرح شد.

الکساندر لوپز یکی از گزینه‌های حضور در جمع سرخپوشان است. مربی‌ای که در زمان حضورش در تیم ملی با انتقاداتی همچون نداشتن رزومه مواجه شده بود، این روزها نامش برای حضور در پرسپولیس مطرح می‌شود.

محسن سیدی دیگر گزینه سرخپوشان است. این مربی با علیرضا بیرانوند در زمان حضور در نفت تهران کار کرده و پس از حضور کالدرون در پرسپولیس، او به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها مشغول به کار شد اما حضور او در پرسپولیس با نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند همراه بود و همین موضوع موجب شد تا زمزمه‌هایی مبنی بر اختلاف بیرانوند با او شنیده شود.

آلن دینکا مربی دروازه‌بان‌های چند سال اخیر تراکتور هم جزو گزینه‌های سرخپوشان تلقی می‌شود. مربی‌ای که با تمام مربیان ۳ سال اخیر تراکتور کار کرده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    0 0
    انصافا فنایی هیچ کاری برای تیم نکرد
  • تخت جمشید IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    0 0
    بهترین گزینه های مربی گری گلرها رو تو کشور خودمون داریم. مانند عابدزاده؛ نکیسا و خیلی های دیگه؛ اما نمیدونم چرا آقا یحیی فنایی رو انتخاب کرد؟ اصلا خوب نبود و کار خاصی انجام نداد. هرچند دروازه بان های خوبی هم نداشتیم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس