کد خبر 1385787
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
توافق اولیه بازیکن خارجی سپاهان با پرسپولیس

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اصفهان به توافق اولیه برای پیوستن به پرسپولیس رسید.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس با وجود جذب مرتضی پور علی گنجی و دانیال اسماعیلی فر همچنان در صدد جذب مدافعان جدید دیگری است تا تعدد بازیکن در خط دفاعی این تیم با توجه به قرارداد بازیکنانی همچون علی نعمتی و فرشاد فرجی به وجود بیاید.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از درخواست یحیی گل محمدی مبنی بر جذب گئورگی گولیسانی، توافق اولیه با مدافع فصل گذشته سپاهان اصفهان را کسب کرد.

مدافع گرجستانی سپاهان که به همراه همسرش در ایران زندگی می‌کرد قرار است پس از توافق نهایی با پرسپولیس، اثاث منزل خود را از اصفهان به تهران آورد تا فصل آینده با پیراهن پرسپولیس به حضورش در لیگ برتر ایران ادامه دهد.

گولیسانی در حالی مذاکره نهایی با پرسپولیس را در هفته جاری انجام می‌دهد که سرخپوشان علاوه بر او با چهار بازیکن دیگر سپاهان نیز مذاکراتی را داشته اند که تاکنون اسماعیلی فر با پرسپولیس قرارداد رسمی امضا کرده است.

سروش رفیعی و سجاد شهباززاده نیز می‌توانند خریدهای بعدی پرسپولیس از سپاهان باشند اما احتمال آمدن امید نورافکن با توجه به ماندن یک سال از قراردادش با سپاهان اصفهان به جمع شاگردان گل محمدی بسیار اندک است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالعمر گمشاد زهی IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    0 0
    شهر خودرو سرور همه تیم هاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس