کد خبر 1385378
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
واژگونی مرگبار پیکان وانت در جاده خاوران با یک کشته و پنج مصدوم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از واژگونی مرگبار یک پیکان وانت در مسیر غرب به شرق جاده خاوران با یک کشته و پنج مصدوم خبر داد.

به گزارش مشرق،  جلال ملکی از واژگونی یک پیکان وانت در مسیر غرب به شرق جاده خاوران با یک کشته و پنج مصدوم خبر داد و گفت: ساعت ۰۸:۲۰ صبح امروز یک مورد حادثه واژگونی خودرو در مسیر غرب به شرق جاده خاوران، مقابل شهرک کاروان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در ادامه ایستگاه شماره ۳۷ به محل حادثه اعزام شد و در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودروی پیکان وانت احتمالاً به‌دلیل ترکیدگی لاستیک با گاردریل‌های میانی برخورد کرده و منحرف شده بود و در نهایت در وسط راه به‌طور کامل واژگون شد.

وی عنوان کرد: یک جوان ۱۸ ساله افغان به‌عنوان راننده داخل اتاق خودرو حضور داشت و پنج نوجوان افغان نیز از سن ۱۲ تا ۱۸ سال در قسمت بار نشسته بودند که به‌دلیل واژگون شدن و این حادثه به اطراف پرتاب شده بودند.

ملکی خاطرنشان کرد: متأسفانه راننده این خودرو به‌دلیل شدت جراحات وارده و خصوصاً جراحات وارده به سر جان خود را از دست داد که پیش از رسیدن آتش‌نشانان از خودرو خارج شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به مصدومیت شدید سه نفر در جریان این حادثه گفت: آتش‌نشانان ایمن‌سازی لازم را انجام دادند و مصدومین تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی تصریح کرد: خودرو به محل امنی منتقل شد و محل برای بررسی علت دقیق حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد و در ساعت ۹:۰۱ عملیات به پایان رسید.

ملکی با تاکید بر اینکه خودروهای باری برای جا به جایی افراد به هیچ عنوان مناسب نیست، اظهار کرد: در گذشته نیز شاهد وقوع حوادث این‌چنینی در وانت‌بارها و حتی کامیون‌ها بوده‌ایم که به علت حضور افراد در قسمت بار حوادثی از جمله واژگون شدن، آتش گرفتن و پرت شدن افراد به بیرون به وقوع پیوسته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در پایان بر ضرورت توجه ویژه به سلامت خودرو و به خصوص در قسمت لاستیک‌ها تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس