برومند: مجیدی خودش را از استقلال بیشتر دوست دارد/ شک ندارم آجورلو بهترین انتخاب را انجام می‌دهد

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال تهران اعتقاد دارد در بحث انتخاب سرمربی جدید آبی‌پوشان، مدیرعامل این باشگاه بهترین انتخاب را انجام خواهد داد.

به گزارش مشرق، پرویز برومند درباره تصمیم فرهاد مجیدی برای جدایی از استقلال که با انتقاد برخی از پیشکسوتان باشگاه استقلال روبه‌رو شده است، گفت: آنهایی که می‌خواهند دیدگاه غیراحساسی به این موضوع داشته باشند، به مجیدی حق می‌دهند که برای آینده‌اش تصمیم بگیرد، ولی من احساسی هستم و نظرم این است که جدایی مجیدی از استقلال منطقی نبود. مجیدی خودش را بیشتر از استقلال دوست دارد و اگر این‌طور نبود در این تیم می‌ماند.

بیشتر بخوانید:

نکونام بند جدایی از فولاد را فعال می‌کند؟

وی در مورد اینکه اکثر هواداران استقلال نسبت به جدایی مجیدی، موضع منفی نداشته‌اند، تأکید کرد: هواداران استقلال بهترین و منطقی‌ترین هواداران فوتبال در دنیا هستند. به هر حال این تصمیمی بود که مجیدی گرفت، ولی او بعد از اینکه استقلال را با آماری خوب قهرمان کرد باید می‌ماند و این روند را ادامه می‌داد.

برومند در پاسخ به این پرسش که «آیا جواد نکونام گزینه مناسبی برای هدایت استقلال است؟»، اظهار داشت: مطمئناً گزینه خوبی است. فراتر از این موضوع باید بگویم که من به توانایی مدیری مثل آجورلو که بسیار مدبر و تواناست اعتقاد دارم و مطمئنم که برای انتخاب سرمربی بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

پیشکسوت استقلال راجع به شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر خاطر نشان کرد: اگر استقلال بازیکنانش را حفظ کند و یک مهاجم گلزن و یک هافبک بازیساز جذب کند، شک نکنید که دوباره این قهرمانی را تکرار خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس