کد خبر 1384840
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
جدیدترین تصاویر افشا شده از گوشی شیائومی ۱۲ اولترا

همانند شیائومی Mi ۱۱ اولترا که سال گذشته عرضه شد، شیائومی ۱۲ اولترا نیز دارای برآمدگی دوربین است که تقریباً ۱/۳ قسمت پشتی گوشی را اشغال می‌کند.

به گزارش مشرق، شیائومی پیش از این چند گوشی از سری ۱۲ شیائومی را روانه بازار کرده است. اما این شرکت هنوز از بزرگترین و گران‌ترین مدل این سری یعنی شیائومی ۱۲ اولترا رونمایی نکرده است.

یک افشاگر معروف به نام Steve Hemmerstoffer برخی مشخصات این گوشی را در سایت Zouton منتشر کرده است. همانند شیائومی Mi ۱۱ اولترا که سال گذشته عرضه شد، شیائومی ۱۲ اولترا نیز دارای برآمدگی دوربین است که تقریباً ۱/۳ قسمت پشتی گوشی را اشغال می‌کند.

مشخصات لو رفته از گوشی شیائومی ۱۲ اولترا +عکس

هفت برش در پشت گوشی مشاهده می‌شود که چهار تای آن‌ها لنز و سه تای آن‌ها سنسور است. به نظر می‌رسد لنز پایین یک لنز زوم پریسکوپی باشد. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند از بهترین و پیشرفته‌ترین سخت افزارهای موجود برخودار باشد. شایعه شده است که این گوشی اکثر سخت افزارهای مدل قبلی را حفظ می‌کند. اگرچه ارتقاء پردازنده به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ می‌تواند حتی بدون ارتقاء لنز یا سنسور نیز سیستمی توانمند ایجاد کند.

مشخصات لو رفته از گوشی شیائومی ۱۲ اولترا +عکس

احتمالا این گوشی هوشمند رزولوشن ۱۴۴۰p با نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز را ارائه خواهد کرد. در رندرهای منتشر شده توسط Hemmerstoffer ابعاد این گوشی پرچمدار ۱۶۱.۹ در ۷۴.۳ در ۹.۵ میلی متر عنوان شده است. به احتمال زیاد شیائومی ۱۲ اولترا در ماه جولای عرضه خواهد شد.

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس