نفتالی بنت

مقامات و کارشناسان امنیتی اسرائیل از اظهارات اخیر بنت بر علیه ایران انتقاد کرده و این اظهارات را بر خلاف مصالح و منافع رژیم صهیونیستی دانستند.

سرویس جهان مشرق _ نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در چند هفته اخیر،‌ در یک چالش سنگین سیاسی از سمت مخالفان خود به سر میبرد و با انتقادات شدید از سوی ساکنان سرزمین های اشغالی مواجه شده است، سعی دارد تا با ایجاد اقدامات ظاهری،‌ توجهات منتقدان و رسانه‌های صهیونیستی را به سمت دیگری پرت کند، که از جمله این اقدامات، تهدیدات لفظی تند بر علیه ایران است.

تال لو رام، خبرنگار نظامی اسرائیل در این رابطه گفت:

تهدیدات بنت علیه ایران لاف زدن سیاسی و به ضرر منافع اسرائیل است

«اهرم فعالیت اسرائیل در قبال ایران، که نخست وزیر در حال اتخاذ آن است، بیانگر تصمیمی راهبردی برای انجام اقدامات آشکار علیه ایران به عنوان بخشی از رویارویی با این کشور نیست، بلکه بیانگر یک منفعت سیاسی محدود (داخلی) است. به همین دلیل است که حتی بنی گانتس، وزیر جنگ اسرائیل هم از پچ پچ های بی مورد در این مورد خوشش نمی آید»

همچنین یک مقام ارشد امنیتی در مصاحبه با وب سایت عبری زبان "وای نت" در واکنش به اظهارات تهدید آمیز بنت علیه ایران، از نفتالی بنت انتقاد کرده و گفت:

«اظهارات بنت ممکن است انگیزه ایران را برای گرفتن انتقام شدیدتر از اسرائیل بالا ببرد. ایران در حال برنامه ریزی برای یک اقدام تلافی جویانه علیه ما است و دلیلی ندارد ما ایرانیان را با این سخنان برای انجام آن تشویق کنیم»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    2 0
    مشکل ما اینه باور نداریم اسراییلیا هر چی بگن رو عملیش میکنن نمونش ترورا حمله با پهپاد
  • عبدالله IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    0 1
    مرگ بر امریقا Death To usa الموت لأمریقا مرگ بر اسرائیل מוות לישראל الموت لإسرائیل Death to Israel
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    2 0
    خخخخخ. صدای رعد و برق توی همین ده روز توی تهران و کرج و یزد شنیده شده. باشه این لافه پس اصلش چیه؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس