سرویس جهان مشرق _ اوری گلدبرگ،‌ نویسنده و کارشناس عبری زبان در واکنس به اظهارات نفتالی بنت در رابطه با تندتر شدن اقدامات اسرائیل علیه ایران نوشت :

«نخست وزیر بنت گزارش داد که اسرائیل در حال" افزایش اقدامات تهاجمی" خود است. انگار تا الان اسرائیل در یک سنگر پناه گرفته و در حال دفاع از خود بوده است! این یک توهم است. اسرائیل مدام در حال حمله و تشدید تنش در تمام جبهه های درگیری و منطقه است، از جنین گرفته تا ایران.
این حملات به اهداف تعیین شده خود نمی رسند. هر چه حملات اسرائیل قوی تر باشد، برای اسرائیل محدودیت بیشتری درست میکند و هر چه تشدید تنش ببیشتر باشد، اسرائیل نیز ناآرام تر خواهد بود.»

کنایه کارشناس اسرائیلی به تهدیدات نخست وزیر رژیم صهیونیستی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    19 0
    جالب بود
  • ایران مقتدر iran IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    4 0
    ایران باید بعد از این هر لحظه برای جوهودهای غاصب در مناطق اشغالی فلسطین سورپرایزهای شگفت انگیز تدارک بدهد یک ب یک جوهودهای اشغالگر باید لحظه به لحظه نا امنی رو احساس کنند ، طبیعت جوهوهدها همین چنانچه در آرامش و امنیت باشند مشغول توطئه و ترور و دسیسه و خرابکاری می‌شوند پس بهترین گزینه همین که جوهودها رو در همان سرزمین های اشغالی فلسطین مشغول و درگیر کنیم ... جانم ایران بزرگ و مقتدر شیر خاورمیانه
    • تبریزی IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      2 0
      داداش اسقاطیل از آرمان(توهم) نیل تا فرات و شکست ۷ ارتش کشور عرب در ۶ روز رسیده و جنگ آخرش با غزه نخودی بیش از ۱۱ روز طول نکشیده بعد در کرانه باختری دورش دیوار کشیده که اون هم دردی ازش دوا نکرده!!!! اندکی صبر، سحر نزدیک است....
    • ممدو IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      0 2
      برو خودتو به یه روان شناس نشون بده ، جهود بد نیست، خوب هم داره ، مگه ما دزد نداریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس