بانک اطلاعاتی ثبت نقاط ضعف و قوت مدیران ایجاد می شود

رئیس بازرسی کل کشور از راه اندازی بانک اطلاعاتی برای ثبت نقاط قوت و ضعف مدیران در جریان بازرسی‌ها خبر داد.

به گزارش مشرق، ذبیح الله خدائیان عصر سه شنبه در نشست شورای قضائی استان آذربایجان غربی با اشاره به راه اندازی بانک اطلاعاتی برای ثبت نقاط قوت و ضعف مدیران در جریان بازرسی‌ها از دادگستری‌ها خواست پرونده‌های سازمان بازرسی را در مهلت مقرر قانونی رسیدگی کنند.

وی از راه‌اندازی بانک اطلاعات افراد شایسته در راستای انجام تکالیف دستگاه اجرایی در سازمان بازرسی کل کشور خبر داد و گفت: در این بانک اطلاعاتی، نقاط قوت و ضعف مدیران در جریان بازرسی‌ها ثبت می‌شود و در آینده به عنوان یک منبع ارزشمند برای انتصاب مدیران مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رئیس بازرسی کل کشور همچنین به برخی تأکیدات ریاست دستگاه قضا مبنی بر حفظ استقلال قاضی، توجه جدی به اجرای قوانین، ارتباط با مردم، مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی، کاهش جمعیت کیفری، بازدید از زندان‌ها، انجام ملاقات‌های مردمی، حمایت از تولید و برخورد با مخلان در نظم و امنیت اشاره کرد.

خدائیان با تاکید بر اینکه همه در دستگاه قضائی باید با تاسی به رفتار و روحیه رئیس قوه قضائیه، موضوعات و مأموریت‌ها را دنبال کنند، اظهار کرد: ریاست قوه قضائیه بیش از هرکسی بر اجرای مر قانون تاکید دارند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه به وظایف این سازمان اشاره و تاکید کرد: دادگستری‌ها باید پرونده‌های این سازمان را در مهلت مقرر قانونی به نتیجه برسانند.

رئیس کل کشور، همچنین در نشست با بازرسان و کارکنان بازرسی کل استان آذربایجان غربی، به جایگاه مهم سازمان بازرسی اشاره کرد و گفت: باید با شناسایی گلوگاه‌های فساد، با جدیت درصدد رفع آن‌ها باشیم.

وی لزوم ارائه هشدارهای قابل انجام و توأم با راهکار را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد که هشدارهای ارائه شده از سوی سازمان بازرسی باید مستند ومستدل باشد.

در ابتدای این نشست بازرسان و کارکنان اداره کل بازرسی استان آذربایجان غربی به بیان دغدغه‌های خود پرداختند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    0 0
    جالبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس