کد خبر 1384608
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸
سردرگمی در بازار ایران خودرویی‌ها/ جدول قیمت

امروز ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ پرتیراژهای ایران خودرو در سه جهت رشد، افت و ثبات قیمت را در بازار تجربه کردند

به گزارش مشرق، ارزیابی ها بازار خودرو نشان دهنده آن است که در روزی که بسیاری منتظر تصمیم شورای حکام در خصوص برجام هستند و برخی دیگر نیم نگاهی به بازار ارز دارند و برخی نیز منتظر بخشنامه کامل واردات خودرو هستند؛ بازار خودرو از روندی مشخص پیروی نمی‌کرد.

از سوی دیگر عوامل مذکور موجب شده خریداران انتظار را به خرید ترجیح داده و بازار در رکود کامل بسر ببرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانوادسمند امروز «سمندLX» با افزایش ۲ میلیونی ذر بازار ۳۰۲ میلیون تومان فیمت خورد و «سمند LX با موتورEF۷ » که روز گذشته افزایش قیمت داشت امروز با افت ۳ میلیونی در بازار ۳۴۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما«سمند سورن پلاس» در بازار ۳۵۵ میلیون تومان در بازار دست به دست شد.

براساس ارزیابی های صورت گرفته امروز «رانا پلاس» هم هم امروز ثبات قیمت داشت و و ۳۰۷ میلیون تومان در بازار عرضه شد. اما ارزیابی ها نشان دهنده آن است که «دنا معمولی» امروز رشد ۲ میلیونی قیمت داشت و در بازار هم ۳۹۷ میلیون تومان قیمت گذاری شد؛ «دنا پلاس توربو اتومات» همچون روز گذشته ۵۰۵ میلیون تومانی باقی ماند.

اما داستان خانواده ۲۰۷ «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم بدون تغییر ۴۰۵ میلیون تومانی شد و محصول دیگر این خانواه یعنی «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای» با ثبات قیمت همچون روز گذشته ۴۱۲ میلیون به فروش رسید.

سردرگمی در بازار ایران خودرویی‌ها/ جدول قیمت

منبع: اقتصاد نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    1 0
    یعنی چی این قیمت ها؟
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    2 0
    درخواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی، اعلام رسمی پایان مذاکرات، و خروج قاطعانه، مقتدرانه، آنی، مطلق و بدون شرط از برجام، پیمان عدم اشاعه (NPT) و پروتکل الحاقی آن؛ و خاتمه دادن به هرگونه همکاری و پاسخ‌گویی به جاسوسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به بهانه‌ی بازرسی، آخرین اطلاعات نظامی و مشخصات دانشمندان کشورمان را به دست آورده و برای خرابکاری در تأسیسات هسته ای و نظامی و ترور دانشمندان کشورمان، در اختیار آمریکا و رژیم درمانده‌ی صهیونیستی قرار می‌دهند؛ و جمع‌آوری تمام دوربین‌های آنان و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان مورد نیاز کشور؛ و پیگیری برای تنظیم و صدور قطعنامه بر علیه آمریکا، انگلیس و فرانسه به‌خاطر تجهیز آن رژیم پوسیده، جعلی و موقتی به تسلیحات هسته‌ای بر خلاف ماده‌ی 2 پیمان عدم اشاعه است، که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن در آینده‌ی بسیار نزدیک هستیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس